Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Słuchawki do gier i słuchania muzyki do 300 zł lub 500 zł

Kejsar 29 Nov 2020 01:25 513 15
Optex
    Kejsar
    Level 3  
    Witam,
    zastanawiam się nad zakupem nowych słuchawek do komputera stacjonarnego, które będą używane do słuchania różnego rodzaju muzyki oraz grania w gry. Posiadam zintegrowaną kartę dźwiękową w płycie głównej ASRock H81M. Najważniejsza jest dla mnie oczywiście jakość dźwięku, ale równie ważny jest też komfort ich użytkowania. Trudno mi ocenić jaki dźwięk ze słuchawek preferuję, bo nie mam porównania i wcześniej zbyt bardzo nie zwracałem na takie rzeczy uwagi.

Planuję za nie wydać około 300 lub około 500 zł. Jako że jestem kompletnie zielony w sprzęcie audio to zastanawiam się czy bardziej pod względem jakości dźwięku opłaca się kupić jakieś słuchawki za 300 zł i do tego jakąś kartę dźwiękową i/lub wzmacniacz czy jednak kupić słuchawki z trochę wyższej półki za 500-550 zł, ale używać jako źródło to co posiadam, czyli zintegrowaną kartę dźwiękową w ASRock H81M (w przyszłości może zdecydowałbym się na dokupienie jakiegoś lepszego źródła, ale bardziej się liczy tu i teraz). Wiem, że na to wpływa wiele czynników, jak np. impedancja konkretnych słuchawek itd., dlatego tym bardziej trudno mi się na jakieś konkretne rozwiązanie zdecydować :)

Za komplet sprzętu chciałbym dać maksymalnie około 500-550 zł. Maksymalną kwotę mógłbym powiększyć, jeśli miałby to być jakiś odczuwalny i ogromny skok w jakości dźwięku (nawet jak dla takiego laika jak ja).

To jest lista słuchawek, które do tej pory rozważałem:
    - ISK HD9999 (podobno chińska kopia AKG K271 MKII; wydaje mi się, że dla ich parametrów obecne źródło mogłoby w zupełności wystarczyć, ale możecie mnie poprawić)
    - Snab Euphony AF100