Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zbudować wzmacniacz audio na Arduino sterowany zdalnie (Arduino UNO)

03 Dec 2020 21:36 483 8
  • Level 12  
    Cześć, mam arduino uno i chciałbym zmontować jakiś wzmacniacz na pilota jak to zrobić, znacie takie projekty? Jak coś ktoś będzie miał, nawet bez pilota itp, lub jak ktoś wie jak się do tego zabrać, to piszcie (nie znam się na arduino)
    Do you have a problem with Arduino? Ask question. Visit our forum Arduino.
  • Helpful post
    Level 33  
    Jeśli tylko głośność to wystarczy układ salony potencometra audio. Jeśli interesuje cię Full wypas to są układy scalone które mają w sobie regulację głośności, basu, sopranu, selektor i kilka innych funkcji. Np. Tda7318, tda7313 i jeszcze kilka innych z serii tda i sterujemy tym przez i2c do tego można dołączyć wyświetlacz oraz przyciski, pilota czy nawet enkoder. Napisanie takiego kodu nie jest trudne ale też nie łatwe bo wymaga przemyślenia funkcjonalności ale gdy się chce to można to zrobić.
  • Level 12  
    a są jakieś gotowe projekty?

Dodano po 9 [minuty]:

Fajnie jakby był "analizator widma" aby na wyświetlaczu pokazywała się aktualna głośność, i tyle by wystarczyło w sumie, dałoby się coś takiego, bo jednak jak poszukałem te TDA 7318 itp. w Internecie, to widzę, że to chyba nie jest takie łatwe i bym chciał użyć wyświetlacz 2 razy 16
  • Level 33