Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CircuitMaker 2000 / TraxMaker - biblioteki

pucniety 15 Paź 2005 10:02 8768 6
  • #1 15 Paź 2005 10:02
    pucniety
    Poziom 10  

Witam, wszystkich.
    Mam pytanie: czy ktoś posiada może jakieś dobre biblioteki do CiruitMaker 2000 i/lub do TraxMaker.
    Jestem dość początkującym elektronikiem ( a przynajmniej zamierzam coś w tym kierunku robić) i potrzebował bym jakieś dobre biblioteki.
    Czy ktoś ma takowe i mógłby je udostępnić. Wiem że można samemu jakoś dodawać elementy ale na dzień dzisiejszy wolałbym jednak jakieś fachowe (bez ewentualnych błędów).
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

0 6
  • #3 22 Paź 2005 23:12
    pucniety
    Poziom 10  

Kurcze jest mały problem bo rzadnych bibliotek nie moe otworzyć. Klikam opcje=>położenie bibliotek i tam gdzie można zmienićbibliotekę wyskakuje niepoprawny format. O co może chodzić??

0
  • #4 28 Paź 2006 11:12
    WarrioR`
    Poziom 11  

Ja również szukam bibliotek do Traxmakera (Circuit Maker 2000), sciagnalem ten plik i bibliotek nie moge otworzyc... Wydaje mi sie ze to troche nie fair wstawiac plik ktory nie działa i jeszcze brac za to punkty..

W każdym razie: ma moze ktos zbior bibliotek do tego programu?

Bylbym bardzo wdzieczny, bo na nauke innych programow trzeba poświęcic duzo czasu.. ;-)

Pozdrawiam!

0
  • #5 19 Lis 2006 09:13
    65469
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 21 Lis 2006 15:07
    65469
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 03 Lut 2007 16:14
    End
    Poziom 29  

Witam. Poszukuję biblioteki do Traxmakera z podstawkami lamp a w sumie zależy mi najbardziej na jednej podstawce typu NOVAL

Albo jak ktoś jest obcykany to może mógłby narysować taką podstawkę?
    Bardzo mi zależy na tym a sam nie mam zbyt dużego doświadczenia w rysowaniu elementów w Traxmaker.