Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

C360 3P przy obciążeniu dymi na czarno jak zwykła C360, pompa po regeneracji

mackajber 16 Dec 2020 18:45 1944 35
  • #31
    mackajber
    Level 9  
    trojan 12 wrote:
    Kolega założył że to pompa i już.
    Nie myśli sprawdzić nic innego. Nawet tego że mogło połamać pierścienie.
    Wyciągnąć wtryskiwacze i sprawdzić ciśnienie. Jak nie będzie wtryskiwaczy można łatwo sprawdzić kąt wtrysku.
    Nie przyznał się w jaki sposób dokręcał głowicę bo Perkins niektórych rzeczy bardzo nie lubi.
    Ale lepiej zwalić winę na kogoś innego niż sprawdzić.
    Źle zrobił pompę i koniec.
    Tego co pisownia chce od słowa "źle" naprawdę nie rozumiem.
    nie czytałeś od początku , szkoda , wtryskiwacze sprawdzane pod względem ciśnienia . rozpylania i nazwy bo pomyślałem że może nie od 3p ale wszystko ok , a głowica dokręcana książkowo a że uparłem się na pompę to może dlatego że nic innego logicznie nie widzę , chyba odżałuje kasę na pompę i jeśli mam rację to niektórym tu uszy opadną a jeśli nie mam to oddam szacun ale mam perę postów na priv i czekają aż ja zrobię bo mają to samo , nie będę rozbierał silnika puki nie wyemilinuje pompy

    Dodano po 5 [minuty]:

    Megawe wrote:
    Czy kopcenie na czarno zmniejsza się po nagrzaniu silnika ?
    nie zwróciłem uwagi ale chyba nie bo bym zauważył
  • #32
    Megawe
    Level 33  
    Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem.
    Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić.
    Angielskie silniki Perkinsa robione do bogatych krajów mają w śrubie przelewowej, którą jest przykręcony króciec od rurki wysokiego ciśnienia do głowicy pompy zawór jednokierunkowy. Ułatwia to odpalenie silnika po zapowietrzeniu.
    Jakby ciekła świeca płomieniowa to by kopcił na biało.
  • #33
    BANANvanDYK
    Level 39  
    Tłoki ze stożkiem czy bez (w komorze spalania)?
  • Helpful post
    #35
    BANANvanDYK
    Level 39  
    C360 3P przy obciążeniu dymi na czarno jak zwykła C360, pompa po regeneracji
    A ile prawdy jest w tym, zweryfikować nie potrafię.
  • #36
    mackajber
    Level 9  
    nie miałem czasu ale teraz od nowa ruszę bo faktycznie są ze stożkiem i bez a może do stożków są inne końcówki wtrysków może poszukam na angielskich stronach