Witam.
Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy.
Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami.
Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu przednich drzwi i dostaniu się do siłownika, zobaczyłem że jest on połączony 5 kablami w kolorach :
1-czarny
2-biały
3-brąz
4-zielony
5-niebieski.
Chciałem podmienić siłownik na zapasowy ale okazało się że ten tylko ma dwa przewody czyli niebieski i zielony.
I tutaj mam dylemat co mogło ulec awarii. Pod uwagę biorę trzy możliwości. 1 Usterka sterownika. 2 uszkodzony przewód miedzy sterownikiem a siłownikiem lub ostatnia sam siłownik. I tutaj mam dylemat jak sprawdzić co uległo awarii.
Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy.
Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami.
Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu przednich drzwi i dostaniu się do siłownika, zobaczyłem że jest on połączony 5 kablami w kolorach :
1-czarny
2-biały
3-brąz
4-zielony
5-niebieski.
Chciałem podmienić siłownik na zapasowy ale okazało się że ten tylko ma dwa przewody czyli niebieski i zielony.
I tutaj mam dylemat co mogło ulec awarii. Pod uwagę biorę trzy możliwości. 1 Usterka sterownika. 2 uszkodzony przewód miedzy sterownikiem a siłownikiem lub ostatnia sam siłownik. I tutaj mam dylemat jak sprawdzić co uległo awarii.