Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Rx 570 itx chłodzenie nie chce działać

Noneiwiem 12 Dec 2020 21:01 438 21
    Noneiwiem
    Level 6  
    Mam pytanie od pewnego czasu MMA problem z kartą Rx 570 itx of sapphire Karte mam już 3 miesiące ale od ponad miesiąca ma dziwne problemy po prostu wentylator zaczyna dziwnie buczeć jak by o coś uderzał a wentylator karty pomimo obciążenia i wysokiej temperatury nie przekracza 300 obrotów na minutę nie wiem co zrobić
    Noneiwiem
    Level 6  
    Nic nie uderza niestety sprawdzałem to bo sam myślałem na początku
    Noneiwiem
    Level 6  
    Tak w obie strony
    Noneiwiem
    Level 6  
    Nie nie mam wolałem tym nic nie robić bo nie znam się na tym programie i jeszcze bym coś pogorszył
    Noneiwiem
    Level 6  
    Patrzę na software od amd
    Noneiwiem
    Level 6  
    Uderzenia występują w momencie jakiegokolwiek większego obciążenia ponieważ wtedy chłodzenie zaczyna chodzić bo karta ma chłodzenie pół pasywne
    Noneiwiem
    Level 6  
    to nic nie zmienia niestety karta graficzna dalej buczy
    Noneiwiem
    Level 6  
    proszę strone odświeżyć dodałem już

Dodano po 31 [sekundy]:

rozumiem
    Noneiwiem
    Level 6  
    pomógł mi zrozumieć jaki jest problem
    dt1
    Admin of Computers group
    Wentylator jest zaorany (to dziwne, bo karta nie jest szczególnie stara). Warto sprawdzić, czy jest pod wentylatorem (od strony radiatora) pod naklejką otwór, przez który widać ośkę. Jeśli tak - warto wlać dwie krople oleju maszynowego i zabezpieczyć z powrotem otwór. Najczęściej jednak pod naklejką jest pełny plastik, bez otworu, nie ma możliwości się tam dostać.