Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kamery C6C i brak możliwości ponownego dodania do aplikacji ezviz

dar27 18 Dec 2020 17:27 1116 4
  • #1
    dar27
    Level 13  
    Z dwa miesiące temu trzy kamerki C6C 720p zainstalowałem w mieszkaniu do monitorowania na telefonie. Tydzień temu dodałem czwartą kamerkę z tym że w innym miejscu - nie ten sam internet\Wi-Fi. Tak że na telefonie były obrazy z czterech kamer. W ostatnią niedzielę w mieszkaniu gdzie mam te trzy kamerki obraz ze wszystkich zrobił się niedostępny. Pousuwałem te trzy kamerki z aplikacji i na nowo chciałem je dodać, i żadnej kamerki nie da się dodać - są takie same objawy we wszystkich trzech - dochodzi konfiguracja do 90% i wywala taki komunikat jak na zdjęciu. Wziołem jeszcze dwie nowe z pudełka i efekt ten sam - nie da się ich dodać. Natomiast ta pojedyncza kamerka w innym miejscu jest cały czas czynna. Co się mogło podziać ? Jeśli chodzi o Wi-Fi to wszystko jest w porządku. Kamery C6C i brak możliwości ponownego dodania do aplikacji ezviz Kamery C6C i brak możliwości ponownego dodania do aplikacji ezviz Kamery C6C i brak możliwości ponownego dodania do aplikacji ezviz
  • #2
    gradek83
    Level 42  
    Usuń kamery ze swojego profilu na którym je dodałeś i dodaj na nowo. Ewentualnie w ruterze po adresie MAC usuń je z pamięci urządzenia i dodaj na nowo. Hasła do Wi-Fi nie zmieniałeś ?
  • #3
    dar27
    Level 13  
    Usunięcie z profilu tzn chodzi to o usuniecie kamer z konta na ezviz ? bo tak jak pisałem wcześniej usuwałem te kamery z aplikacji i próbowałem je na nowo dodawać bez pozytywnego efektu. Hasła do Wi-Fi nie zmieniałem.
  • #4
    gradek83
    Level 42  
    Może jest jakiś okres który musisz odczekać ewentualnie pisz do wsparcia technicznego.
  • #5
    dar27
    Level 13  
    Dziś ponownie spróbowałem dodać te trzy kamerki do aplikacji i o dziwo - zostały dodane bez problemu tak że z powrotem do wszystkich czterech kamerek mam dostęp. Nie wiem co to była za przyczyna, że te trzy kamerki wcześniej nie chciały się ponownie dodać do aplikacji. Może potrzebna była jakaś dłuższa przerwa (tylko po co ). Tak że za pomoc dziękuję i temat zamykam