Witajcie.
Problem jak w temacie. Choć może nie do końca. Ale od początku.
Parę dni temu pojawił się problem kończących się tuszy czyli migała dioda przy ikonce kropelki na panelu drukarki. Wczoraj przy próbie wydruku ta dioda przeszła w świecenie ciągłe i koniec pracy. Oczywiście tusz jest uzupełniony zatem zresetowałem poziomy kombinacją przycisków z panelu drukarki. Dioda zgasła, drukarka drukuje przez USB bez problemu.
Niestety od tego momentu nie mogę połączyć jej przez WIFI z komputerem. Niby dioda na od sieci świeci na zielono ale komputer nie widzi drukarki.
I teraz ciekawostki:
- konfiguracja mojej domowej sieci wygląda tak:
- natomiast drukarka jest połączona z czymś takim:
Jak to jest możliwe żeby drukarka teoretycznie podłączona do sieci, w moim przypadku, "Gosia2.4" (co by się zgadzało) miała inną bramę i co za tym idzie IP z innej puli?
Jak to jest możliwe że to stało się nagle i nie wiadomo dlaczego? I na koniec - dlaczego przy użyciu Epson Product Setup nie można "wtłoczyć" w drukarkę nowych ustawień sieci przez kabel USB?
Wygląda jakby cała obsługa WIFI w drukarce zawiesiła się i nie przyjmuje nic do wiadomości. Reset ustawień sieci podawany oficjalnie nic nie daje.
Problem jak w temacie. Choć może nie do końca. Ale od początku.
Parę dni temu pojawił się problem kończących się tuszy czyli migała dioda przy ikonce kropelki na panelu drukarki. Wczoraj przy próbie wydruku ta dioda przeszła w świecenie ciągłe i koniec pracy. Oczywiście tusz jest uzupełniony zatem zresetowałem poziomy kombinacją przycisków z panelu drukarki. Dioda zgasła, drukarka drukuje przez USB bez problemu.
Niestety od tego momentu nie mogę połączyć jej przez WIFI z komputerem. Niby dioda na od sieci świeci na zielono ale komputer nie widzi drukarki.
I teraz ciekawostki:
- konfiguracja mojej domowej sieci wygląda tak:


- natomiast drukarka jest połączona z czymś takim:

Jak to jest możliwe żeby drukarka teoretycznie podłączona do sieci, w moim przypadku, "Gosia2.4" (co by się zgadzało) miała inną bramę i co za tym idzie IP z innej puli?
Jak to jest możliwe że to stało się nagle i nie wiadomo dlaczego? I na koniec - dlaczego przy użyciu Epson Product Setup nie można "wtłoczyć" w drukarkę nowych ustawień sieci przez kabel USB?
Wygląda jakby cała obsługa WIFI w drukarce zawiesiła się i nie przyjmuje nic do wiadomości. Reset ustawień sieci podawany oficjalnie nic nie daje.