Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Siemens TK 52002, woda wylewa się do pojemnika na doł

pawel2803 27 Dec 2020 00:15 351 9
    pawel2803
    Level 9  
    Witam posiadam ekspres Siemens TK 52002, podczas parzenia woda wylewa się trochę do filiżanki reszta na dół co to moze byc zawór drenażowy czy raczej uszczelki zapalacza ?
    humbel
    Level 26  
    Zawór spustowy przekładni funkcjonuje prawidłowo? Sprężyna nie pękła, nie zeżarło uszczelek?
    Często takie problemy powstają po czasie po użyciu "magicznych tabletek" czyszczących ekspresy.
    pawel2803
    Level 9  
    Nie znam się za bardzo na ekspresach rozebrałem go sprzężona jest cała uszczelka też jest wygląda nieźle . Jeżeli chodzi o tą uszczelkę . Siemens TK 52002, woda wylewa się do pojemnika na doł
    humbel
    Level 26  
    Nie znalazłem nigdzie niestety service manualki do tego ekspresu.
    Musisz prześledzić cały tor przelewu wody do tacki i do cylindra. To wygląda trochę tak jakby była nieszczelność w zaparzaczu albo któregoś zaworu.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3194809.html
    Tutaj jest podobny temat, mocno związany z twoim problemem.
    pawel2803
    Level 9  
    Temat przeglądałem tamten i wszystko wygląda niby ok niepokoi mnie tylko uszczelka tłoka zaparzacza wymienię ja i dam znać czy coś pomogło .
    MAN_IN_BLACK
    Level 14  
    Nie ma co się bawić w wymianę sprężyn, uszczelek tylko cały zawór i po kłopocie.
    pawel2803
    Level 9  
    Ja mówię o uszczelce tłoka bo jest bardzo luźna Siemens TK 52002, woda wylewa się do pojemnika na doł
    pawel2803
    Level 9  
    Wymieniłem tą uszczelkę i nadal się leje teraz czas na zawór drenażowy
    pawel2803
    Level 9