Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Xiaomi Viomi V3 - Brak języka Polskiego

domsien 04 Jan 2021 16:18 6270 12
  • #1
    domsien
    Level 2  
    Kupiłem w RtvEuroAGD odkurzacz xiaomi Viomi V3
    Główny aktualnie problem to że, menu było po polsku a znów jest po angielsku(nie był aktualizowany itp.) o co chodzi !?
    Ktoś wie jak zrobić by znów aplikacja była po Polsku?
    ps.dziwna sprawa bo odkurzacz mówi po polsku
    Po za tym, sprząta to na plus czyli głównie odkurza i na tym tyle dobrego. Zrobienie mapy i jej zapisanie to zajęło mi 14h ok 8 prób, po czym tylko przestawi się np. krzesło i zaczyna skanować od nowa bo nie wie gdzie jest DRAMAT.
    Brak serwisu nigdzie go nie serwisuję
  • #2
    bubu1769
    Level 42  
    Chodzi ci o menu w aplikacji na telefonie?
    Mam Roborock-a i aplikacja Xiaomi Home jest częściowo po polsku a częściowo po angielsku.
    możesz jeszcze sprawdzić w ustawieniach profilu jaki masz ustawiony region i język.
    Mój robot mapę zrobił za pierwszym sprzątaniem i aktualizuje ją za każdym razem lecz nawet po przeniesieniu w inne miejsce bez problemu jest w stanie ustalić swoją lokalizacje.
    Co do serwisu to jeśli masz gwarancje to oddajesz go do sklepu w którym został zakupiony.
  • #3
    domsien
    Level 2  
    xiaomi polska w końcu odpisała:
    Ostatnia aktualizacja wprowadziła język polski, jednak powstały pewne problemy i producent zdecydował się chwilowo wrócić do poprzedniej wersji oprogramowania, aby dopracować aktualizację.

    Komunikaty głosowe pozostały w języku polskim, a następna aktualizacja powinna również wprowadzić zmiany niezbędne do poprawnego funkcjonowania aplikacji w języku polskim.

    Jeżeli chodzi o kwestie gwarancyjne, można się kontaktować ze swoim sprzedawcą końcowym, a po upływie okresu gwarancji, można się kontaktować z serwisem europejskim w Niemczech:

    ciekawe jak długo będziemy musieli czekać?
  • #4
    Pszeno
    Level 6  
    heh, szczerze, dlatego właśnie uważam, że nie warto pakować się w xiaomi. ciągle coś z nimi, a serwis... hm. jaki serwis???
  • #5
    bubu1769
    Level 42  
    Moje oba działają bez zarzutu, szczególnie biorąc pod uwagę to że jednego kupiłem używanego za 100 zł na bazarze.
    Miał być w pełni sprawny ale miał problem z napędem lasera, wystarczyło wyczyścić i nasmarować silnik.
    Ogólnie są one zbudowane jak klocki LEGO a części są dość tanie więc serwis można ogarnąć samemu.
    Jeśli mamy urządzenie na gwarancji to serwis leży w gestii sprzedawcy końcowego.
    Mam jeszcze Samsunga z którym są co chwila problemy, co chwila się gubi, po dwóch latach nie potrafi na jednym ładowaniu ogarnąć pokoju, nowa bateria kosztuje ponad 500 zł, regeneracja około 300 zł a odpięcie ogniw od BCM spowodowało to że nie chce się uruchomić.
  • #6
    Asiaasia96
    Level 2  
    Jak ustawiliście że mówi po Polsku? U mnie po angielsku...
  • #7
    bubu1769
    Level 42  
    Ale pytasz o Roborock-a czy Viomi?
    W moich Roborock-ach S5 musiałem ręcznie wgrywać specjalnym programem przez wi-fi, w S6 polska mowa jest jest ponoć do wyboru z poziomu aplikacji na telefonie.
    W Viomi nie wiem jak to wygląda.
  • #8
    Asiaasia96
    Level 2  
    No właśnie chodziło mi o Viomi v3
  • #9
    Synuuuuu
    Level 2  
    U mnie aplikacja w PL i robot mowi po polsku, aplikacja sama z siebie się zaktualizowała do PL język zmieniłem w ustawieniach.

    Mam pytanko czy Wasz viomi z tylu podczas pracy dmucha z jedej komory czy z dwóch ?!

    Pozdrawiam
  • #10
    Luki32421
    Level 1  
    U mnie dmucha tylko z jednego otworu. Jaka masz wersję aplikacji i oprogramowania na robocie? Bo ja mam niestety angielski nadal
  • #11
    patryk73
    Level 9  
    Mam ten sam problem, za każdym razem nadpisuje mapę i muszę od nowa dzielić pomieszczenia. Ostatnio do pomieszczenia nie chciał wjechać, kręci się na granicy i po chwili wraca do bazy, i tak wielokrotnie. Na krawędzi schodów niestety się wiesza, na szczęście nie spada. Muszę wstawiać wirtualną ścianę. Coś oprogramowanie ma za dużo wad.
  • #12
    malinowskal778
    Level 2  
    Miałam taki problem w Viomi s9 od razu dzwoniłam na serwis zeby to zrobili jakoś nie wiem jak.
  • #13
    mateuszpawulski88
    Level 1  
    Cześć, mam do ciebie pytanie, odezwij się jeżeli możesz