Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Telewizor 65" do grania do ok. 4000 zł

Lotheneil 06 Jan 2021 13:14 831 9
    Lotheneil
    Level 6  
    Witam,
    poszukuję TV przeznaczonego niemal wyłącznie do grania (+ treści z youtube). Nie spieszy mi się przesadnie z kupnem, chciałabym prosić o pomoc w wyborze modeli do obserwowania (i zakupu w promocji) + ewentualne rady, na co zwrócić uwagę lub wskazanie błędów w rozumowaniu. Na temacie nie znam się nijak, a każdy kolejny artykuł/opinie w necie w temacie tylko pogłębiają mętlik w głowie - co się na coś zdecyduję, to zaraz pojawiają się głosy a to o mulącym systemie, a to o problemach z firmware (Sony), a to o problemach z wyświetlaniem konkretnego typu treści...

1. Jak daleko siedzisz od ekranu telewizora? 2m
    2. Czy siedzisz na wprost ekranu czy bokiem do ekranu? Pod lekkim kątem (rzędu 15stopni), nie wykluczam uchwytu z regulacją położenia, jeśli okaże się to niekomfortowe.
    3. Jaki telewizor posiadasz obecnie? Nic, co można wymienić bez zażenowania
    4. Jaką markę preferujesz? Bez różnicy, ale coś dostępnego w Polsce i z sensowym serwisem w razie potrzeby
    5. Jakiej wielkości telewizora szukasz? 65"
    6. Jaki sygnał i urządzenia będą podłączone do telewizora? PC, Nintendo Switch, w przyszłości PS5, więc 4k+1080p.
    7. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? N/A, ale nie gram w gry esportowe ani nie oglądam sportu, więc nie wymagam superpłynnego obrazu
    8. Czy będziesz grał w gry, a jeśli tak to na konsoli czy komputerze PC? zdecydowanie tak, i PC, i konsole
    9. Czy będziesz aktywnie korzystać z systemu SMART telewizora? zdecydowanie tak, w planach GeForce Now i podobne mu serwisy streamingowe (Xcloud, Stadia, może kiedyś PS Now).