Siema.
Mam mały kłopot
Znajomy ma Golfa V i od 10 lat było tam radio clariona 2 din
Ale znajomy kupił nowe radio (JVC KD-X362BT / KD-X361BT)
problem w tym, że ktoś kto zakładał poprzednie radio odciął kostkę od wiązki i wszelkie przewody połączył na zwykłe kostki skręcane...
kilka kabli było zmostkowanych ... No i wziąłem się wczoraj za to radio i przylutowałem nową kostkę iso ale .. z wiązki wychodzą tylko 3 kable
(brązowy, czerwono-żółty i czerwono-żółty) a przy kostce od radia wychodzi 5 przewodów:
-żółty [akumulator]
-niebiesko-biały [reg. mocy (12v 350mA]
-pomarańczowy [włącznik oświetlenia samochodu]
-czerwony [zapłon ACC]
-czarny masa
(tak są opisane w instrukcji
No to podłączyłem czarny z brązowym i tu się zaczynają schody Czerwony i żółty podłączyłem do tych 2 pozostałych i chodzi o to, że radio działa ale nie wyłącza sie z zapłonem tylko trzeba guzikiem .
Podłączałem je na odwrót, mostkowałem żółty i czerwony, i próbowałem inne sposoby z internetu ale to nic nie dawało.
Więc pytanie brzmi jak to podłączyć i jak sprawdzić który przewód to stały a który po zapłonie i co z resztą kabli z radia ?
Mam mały kłopot
Znajomy ma Golfa V i od 10 lat było tam radio clariona 2 din
Ale znajomy kupił nowe radio (JVC KD-X362BT / KD-X361BT)
problem w tym, że ktoś kto zakładał poprzednie radio odciął kostkę od wiązki i wszelkie przewody połączył na zwykłe kostki skręcane...
kilka kabli było zmostkowanych ... No i wziąłem się wczoraj za to radio i przylutowałem nową kostkę iso ale .. z wiązki wychodzą tylko 3 kable
(brązowy, czerwono-żółty i czerwono-żółty) a przy kostce od radia wychodzi 5 przewodów:
-żółty [akumulator]
-niebiesko-biały [reg. mocy (12v 350mA]
-pomarańczowy [włącznik oświetlenia samochodu]
-czerwony [zapłon ACC]
-czarny masa
(tak są opisane w instrukcji
No to podłączyłem czarny z brązowym i tu się zaczynają schody Czerwony i żółty podłączyłem do tych 2 pozostałych i chodzi o to, że radio działa ale nie wyłącza sie z zapłonem tylko trzeba guzikiem .
Podłączałem je na odwrót, mostkowałem żółty i czerwony, i próbowałem inne sposoby z internetu ale to nic nie dawało.
Więc pytanie brzmi jak to podłączyć i jak sprawdzić który przewód to stały a który po zapłonie i co z resztą kabli z radia ?