Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki przewód antenowy do mojego gniazda?

Foldzik 07 Jan 2021 17:45 348 12
    Foldzik
    Level 3  
    Dzień dobry,

Proszę o pomoc, jestem zielona ;) Mam takie gniazdo jak na zdjęciu i chciałam kupić przewód antenowy, aby podłączyć dekoder Horizon z UPC.
    Niestety kompletnie nie wiem jaki, widzę na Allegro, że te przewody mogą mieć różne wtyki.
    Jakie wtyki powinien mieć przewód, aby pasował z jednej strony do mojego gniazda a z drugiej do dekodera?

Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    sosarek

Level 43  
    Nie masz Castoramy, sklepu elektrycznego w pobliżu?
    Kabel antenowy z miedzianą żyłą, zarabiany z oby stron wtykami F, dodatkowo z jednej strony przejście z F na wtyk antenowy męski.
    Foldzik wrote:
    podłączyć dekoder Horizon z UPC.

No a usługa wykupiona?
    Foldzik
    Level 3  
    sosarek wrote:
    Nie masz Castoramy, sklepu elektrycznego w pobliżu?
    Kabel antenowy z miedzianą żyłą, zarabiany z oby stron wtykami F, dodatkowo z jednej strony przejście z F na wtyk antenowy męski.
    Foldzik wrote:
    podłączyć dekoder Horizon z UPC.

No a usługa wykupiona?

Dziękuję! Mam TV i internet, wszystko działa, tylko na innym gnieździe jest podłączone. Teraz nie mogę tego przewodu odłączyć od gniazdka, żeby zobaczyć jak wygląda końcówka, bo ktoś to zrobił na sztywno, wyprowadzając przewód poza gniazdkiem i boję się, że jak rozkręcę ten majstersztyk z przelotkami to już nie skręcę ;) i nie będę miała netu. Mam drugie gniazdo w innym miejscu i chciałam tam podłączyć dekoder normalnie bez kombinowania.

A czy mógłbyś mi podać jakiś link do tego konkretnego przewodu o którym piszesz? Byłabym wdzięczna :)
  • Helpful post