Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Polar PTL 1019 - błąd, awaria świecą się kontroli błędu.

adrian8891 11 Jan 2021 12:13 489 21
    adrian8891
    Level 9  
    Polar PTL 1019 - błąd, awaria świecą się kontroli błędu.

Panowie,

Jestem bardzo początkujący w elektronice/elektryce i AGD... jedyne co wiem to:

1. „Kochanie, pralka się zepsuła”
    2. Polar PTL 1019
    3. Po uruchomieniu bęben kręci 2 lub 3 razy, włącza się pompa na chwile
    4. Po chwili świecą się diody:
    prędkości wirowania (jest to ta wartość, która jest ustawiona przez użytkownika) + pranie zasadnicze + na czerwono serwis + miga kontrolka Start (prawy dolny róg)
    Co to może być?
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
    adrian8891
    Level 9  
    Ok, biore sie za rozkręcanie. Mam miernik elektryczny, gdybyście mogli poinstruować co mam na nim ustawić i jak zmierzyć to będę wdzięczny. Jestem totalna noga w tym.
  • Helpful post
    Kenworth 18
    Level 41  
    By wykryć upływność prądową grzałki musiałbyś mieć multimetr z zakresem pomiaru minimum 50MΩ, a w tym przypadku to najistotniejszy jest pomiar.
    Tutaj jak to zrobić: https://youtu.be/0gIfXZHdGQU
    Istnieje sposób alternatywny, ale o mim musisz już znaleźć informacje sam ponieważ wielu użytkowników pozostawiało pralkę z uszkodzoną grzałką co jest wbrew zdrowemu rozsądkowi i bezpieczeństwo życia i zdrowia.
    adrian8891
    Level 9  
    Nie wiem o czym do mnie piszesz ;) Mam taki miernik foto.
    niewolno2
    Level 39