Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wzmaciacz zintegrowany Yamaha a670 problem z jakoscia dzwieku

16 Jan 2021 19:10 162 13
  • Level 3  
    Witam.
    Jestem posiadaczem sprzetu Yamaha a-670 oraz sieciowego odtwarzacza CD-NT670 zostal on zakupiony w znanej sieci sklepow.
    Mój problwm polega na tym ze podczas słuchania muzyki, niezależnie od jego źródła dzwiek gra czysto ale jest tlumiony (siedzac metr od glosnikow slychac wyrazniejsza barwe dzwieku Sprzet nie byl nigdy naprawiany jedynie co to wymieniane byly same kable do glosnikow te drozsze z lepszego stopu miedzi. Prosilbym o pomoc w znalezieniu rozwiazania. Jestem zielony jesli chodzi o te sprawy wiem ze cos nie gra jak powinno.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 39  
    Kosiarz1995 wrote:
    siedzac metr od glosnikow slychac wyrazniejsza barwe dzwieku

Sprawdź czy masz podłączone kolumny zgodnie z ich polaryzacją.
    Czarny na kolumnie z czarnym na wzmacniaczu, czerwony na kolumnie z czerwonym na wzmacniaczu.
    Druga kolumna analogicznie.
  • Level 40  
    Witam,
    musisz niestety opisac to tlumienie dokladniej, my tego nie slyszymy, wyobraz sobie ze opisujesz problem komus kto jest daleko.
    To nie musi byc problem wzmacniacza (wzmacniaczyka bo on ma 2x10-15W), jakie masz kolumny glosnikowe, moze poprostu wzmacniacz sobie nie radzi z kolumnami.
    Pozdrawiam
  • Level 3  
    sunrise84 wrote:
    Kosiarz1995 wrote:
    siedzac metr od glosnikow slychac wyrazniejsza barwe dzwieku

Sprawdź czy masz podłączone kolumny zgodnie z ich polaryzacją.
    Czarny na kolumnie z czarnym na wzmacniaczu, czerwony na kolumnie z czerwonym na wzmacniaczu.
    Druga kolumna analogicznie.

tak wszystko jest prawidlowo podlaczone