Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Zlecę] Napisanie programu w C lub C++, do prostej centralki alarmowej.

Arsenek-galu 28 Jan 2021 14:29 804 6
Optex
    Arsenek-galu
    Level 3  
    Witam serdecznie!

Chciałbym uzyskać pomoc, od kogoś kto potrafi programować w języku C/C++ i ew. w Arduino.
    Misja do wykonania wygląda następująco.
    Projekt mojego autorstwa: Centralka alarmowa, służąca do kontrolowania jednego pomieszczenia (ilość drzwi: 1)
    Chciałbym oprogramować µ-kontroler Atmega328P (na płytce Arduino UNO R3), w ten sposób, by program został napisany w języku C, i później skompilowany do Arduino (i ew. przetłumaczony, jeśli było by to potrzebne).
    Dodam, iż jestem świeżakiem w branży programowania i nie znam się na tym na tyle, by poczynić program, którego funkcjonalność zaraz szerzej opiszę.

Centralka alarmowa:

1) SKŁAD ELEMENTÓW:
    ^okablowanie
    ^Zasilacz z wewnętrznym akumulatorkiem, zapewniającym zasilanie po wyłączeniu prądu AC)
    ^ indukcyjny czujnik ruchu lub kontaktron, (montowany w wewnętrznej części drzwi. (aktywuje się po otwarciu drzwi)
    ^sygnalizator optyczny (pasek czerwonych diod LED), [Sopt]
    ^sygnalizator akustyczny (syrena z alarmu samochodowego) [Saku]
    ^moduł arduino UNO R3
    ^ czujka ruchu (ze stykiem anty sabotażowym) [Cruh]
    ^ dioda mocy LED (czerwona 1W, zasilana napięciem 1,8-3V). [Lled]
    ^przycisk do załączania, który będzie ukryty (nie trzeba będzie go oprogramować) [Pzal]
    ^przycisk do uzbrojenia i uśpienia alarmu (mogą być 2 różne, lub ten sam, ew. przełącznik dźwigienkowy) -
    ten też będzie ukryty w tle, lub zamaskowany. [Pusp i Pcuw]
    ^ przycisk do restartu (sprawia, że dioda Led nie świeci ciągle, tylko mruga co 2 sekundy) {Prst}
    * proszę dopisać, jeśli coś będzie potrzebne ponad to

2) ZASADA FUNKCJONALNOŚCI:

Układ na być ciągle zasilany. Może znajdować się w 3-ech stanach: