Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

audi a4 2,5 TDi 2002 - wymiana pompy wtryskowej,samochod nie odpala

pawko758 06 Feb 2021 20:33 1437 44
  • #32
    pawko758
    Level 9  
    Uszkodzona to chyba raczej nie.sam jezdzilem dawca zanim zostal rozebrany.Nie miał żadnych błędów.
  • #34
    pawko758
    Level 9  
    Ustawić fizycznie względem rozrzadu czy coś innego?Mogę poprosić o krótki opis ?
  • #35
    pawko758
    Level 9  
    Będę się zabierał za rozbieranie i ponowne ustawienie ,tylko sobie zaślepke zamówię bo zepsuje napewno..sprobuje też zaadopowac wtryski na nowo.Cos mi się kiedyś obiło że przy wymianie wtrysków trzeba adoptowac.Co prawda wtryski stare ale wszystko inne nowe.Czy jest coś jeszcze gdzie ewentualnie zerknąć jak już będę miał wszystko na wierzchu?
  • #36
    oktawian89
    Level 26  
    Wtrysków nie adaptujesz, to są zwykłe mechaniczne.
    Silnik w TDC pompa odpowiednio zamontowana i napięta z użyciem blokady !! Musi działać.
  • #37
    pawko758
    Level 9  
    Witam po długim czasie i przepraszam za dlugi czas bez odpowiedzi.
    Pompka pojechała do ojczyzny na regenerację.Magik od pompek powiedział że zepsuła się pompka paliwa ktora znajduje się w środku w pompie.Przyczyna najprawdopodobniej to że brudny jest system paliwa i zasysa jakiś syf.
    Znowu jestem w kropce.jak przeczyscic system.Czy w czy baku jest jakaś rewizja do sprawdzenia?Jak sprawdzić przewody?Ktoś podpowie od czego się zabrać.?Wolałbym nie psuć nowej pompki po podłączeniu pod brudny system.
    Ż góry dziękuję za odpowiedzi
  • #38
    pawko758
    Level 9  
    Witam.Po ponownej przerwie.

    Nowa pompa zamontowana i ustawiona.Brak bledu w komputerze jednak auto chodzi w trybie awaryjnym.
    Prawdopodobna przyczyna jak i zepsucia pompy, to brak zasilania do pompki paliwa w baku,Prad nie dochodzi do bezpiecznika.Po dolozeniu pradu pompka dziala normlanie.
    Pytanie do forumowiczow.
    Gdzie zgubil sie prad? Jakis przekaznik,kabelek.Ktory to numer przekaznika?.Z gory dziekuje za odpowiedzi.
  • #39
    carrot
    Moderator of Cars
    W baku jest elektryczna pompa przelewowa, ona tylko przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika, nie ma nic wspólnego z układem zasilania pompy wtryskowej, a smok jest w prawej komorze, dostęp z pod siedzenia tylnej kanapy
  • #40
    pawko758
    Level 9  
    Dziwne bo po doprowadzeniu prądu do bezpiecznika z innego. pompka pompuje na zaplonie paliwo do komory silnika do filtra
  • #42
    pawko758
    Level 9  
    Trochę pogrzebałem w sensie rozebranie całego rorzadu i ustawienie na nowo i samochod udało się naprawić mechanicznie wkoncu.odpala i brak błędów w silniku.Takz3 sprawa z jednym załatwiona.
    Niestety pojawiły się błędy poboczne.otoz brak radia,klaksonu,przeciwmgielnych,miałem zrobione włączanie świateł zautomatu na zaplonie.teraz też tego nie ma.Pojawil si3 też blad w czujniku skrętu kierownicy.
    Wszystkie bezpieczniki jakie moglem to przejrzałem a także czujniki.Niestety nie mogę zlokalizować błędów.Mysle że bledy sa związane z przekładaniem całego sprzętu wcześniej z dawcy I się pomieszało.Vzy ktoś z wiedzą elektryka mógłby podpowiedzieć gdzie szykac i uruchomić klakson i radio i resztę.?
  • #43
    elektryku5
    Level 39  
    Mogą być inne kodowania w podmienionych modułach i wtedy sam fakt dochodzenia zasilania nie jest wystarczający. Radio po podmiankach może zapytać o kod, jeśli mowa o fabrycznym. Przed takimi zabawami warto sobie wszystkie kodowania zapisać do pliku...

    Czujnik skrętu wypadałoby zaadaptować.
  • #44
    pawko758
    Level 9  
    dziekuje za odpowiedz.
    Chodzi o to ze podmieniane byly na chwile tylko zegary,komp i stacyjka bo immo blokowal rozruch.Po zrobieniu pompy i zdjeciu immo,bebechy wrocily stare ale juz nie zadzialaly.Takze wsumie wszystko stare siedzi obecnie i sie poblokowalo.Kody do radia i inne sa.Jest takze spisany immo po zdjeciu.

    Do radia nawet nie mozna sie podlaczyc.ze wzgledu na brak komunikacji.moze jaies kabelki przetarte?Tak mialem na czujniku poziomowania ksenonow.czujnik dzialal tylko kabel sie przetarl.Rozbierac spowrotem kolumne kierownicy i sprawdzac na nowo.A moze jakis schemat ktos ma ukladu elektryki..
  • #45
    elektryku5
    Level 39  
    Podmiana zegarów powoduje często utratę adaptacji czujnika skrętu, włożysz stare a kontrolka wspomaganie dalej będzie się świeciła.

    Radio możesz na stole wytestować podając zasilanie.