Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Jaki wzmacniacz do głośników Saturn ZgB 150-8-911 (150W)

04 Feb 2021 00:09 198 6
  • Level 9  
    Witam,

Posiadam zestaw amplituner Harman Kardon avr 51 + kolumny Saturn ZgB 150-8-911. Odtwarzam dźwięk z TV przez konverter optyczny do wzmacniacza (brak wyjścia jack z TV). Niestety to rozwiązanie powoduje, że zestaw czasem nie odtwarza mi dźwięku, coś się tam krzaczy i muszę przechodzić na dźwięk z TV.

Zacząłem się rozglądać za odpowiednim do moich kolumn wzmacniaczem (z wejściem optycznym). Jestem laikiem, a temat jest bardzo szeroki, więc bardzo proszę o pomoc.

Budżet mam bardzo ograniczony, w grę wchodzić będzie więc raczej używka do 500zł.

Jeżeli nie konkretny model, to może chociaż jakich parametrów powinienem się trzymać przy poszukiwaniach na allegro, czy też innych olxach? Wybaczcie ignorancję w temacie... ;)

Jaki wzmacniacz do głośników Saturn ZgB 150-8-911 (150W) Tabliczka znamionowa kolumn
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    Level 42  
    Mając 500zł budżetu i szukając wzmacniacza z wejściem optycznym będzie ciężko.
    Prędzej trafi się amplituner z optycznym wejściem.

Poza tym mając porządny konwerter optyczno-analogowy nie powinieneś mieć problemów.
    Sprawdzałeś na innym kablu optycznym?
  • Level 9  
    sunrise84 wrote:
    Mając 500zł budżetu i szukając wzmacniacza z wejściem optycznym będzie ciężko.
    Prędzej trafi się amplituner z optycznym wejściem.

Poza tym mając porządny konwerter optyczno-analogowy nie powinieneś mieć problemów.
    Sprawdzałeś na innym kablu optycznym?