Witam . Może od początku.
A więc Citroen Jumper 2.2HDI (Fordowski Silnik) Przyjechał z uwalonym tłokiem, Silnik został (Wyremontowany) złożony i wsadzony do auta.
Rozrząd ustawiony wg tego schematu :
Błędy wykasowane auto odpaliło lecz po przy gazowaniu do 2tys obr wyrzucał błędy P0340 (nieznany rodzaj usterki $39)
Więc wymieniłem czujnik wałka i wału na nowy oryginał. oraz sprawdziłem jeszcze raz rozrząd i ustawiłem ponownie na blokadach.
Auto odpala lecz zaraz po odpaleniu błąd p0340 (nieznany rodzaj usterki $39) i p0355 ( Sygnał informacja nieprawdopodobna)
Auto wkręca się na obroty normalnie lecz podczas jazdy po około 2km wpada w tryb awaryjny i nie idzie jechać.
Skanuje KTS-em w blokach pomiarowych pokazuje synchronizacje wałki wał, oraz widzi obroty z czujnika prawidłowo. Obroty też trzyma równe .
O co może chodzić ? Na pompie wysokiego ciśnienia mam 2 wtyczki widziałem że jedna była lutowana ale to raczej nie to. Check Engine Też się nie zapala przy tych błędach.
A więc Citroen Jumper 2.2HDI (Fordowski Silnik) Przyjechał z uwalonym tłokiem, Silnik został (Wyremontowany) złożony i wsadzony do auta.
Rozrząd ustawiony wg tego schematu :

Błędy wykasowane auto odpaliło lecz po przy gazowaniu do 2tys obr wyrzucał błędy P0340 (nieznany rodzaj usterki $39)
Więc wymieniłem czujnik wałka i wału na nowy oryginał. oraz sprawdziłem jeszcze raz rozrząd i ustawiłem ponownie na blokadach.
Auto odpala lecz zaraz po odpaleniu błąd p0340 (nieznany rodzaj usterki $39) i p0355 ( Sygnał informacja nieprawdopodobna)
Auto wkręca się na obroty normalnie lecz podczas jazdy po około 2km wpada w tryb awaryjny i nie idzie jechać.
Skanuje KTS-em w blokach pomiarowych pokazuje synchronizacje wałki wał, oraz widzi obroty z czujnika prawidłowo. Obroty też trzyma równe .
O co może chodzić ? Na pompie wysokiego ciśnienia mam 2 wtyczki widziałem że jedna była lutowana ale to raczej nie to. Check Engine Też się nie zapala przy tych błędach.