Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW Passat B7 2.0TDI 140KM 2011 - Problem z odpaleniem

Uran111 07 Feb 2021 19:55 2274 6
  • #1
    Uran111
    Level 3  
    Witam.problem tego rodzaju od roku posiadam paska b7 2.0tdi 140km 2011r.Czy to lato czy zima czasami jest problem z odpaleniem,raz ledwo wcisnę kluczyk i juz odpala ,a czasami musi parę sekund pokręcić, nie zależnie czy cieply czy zimny.co może być przyczyną na kompie 0 błędów
  • #3
    Uran111
    Level 3  
    Właśnie vag nic nie mówi

    Dodano po 1 [minuty]:

    Rozrząd miesiąc temu wymieniony na nowy, nic nie pomogło
  • #4
    rafik39
    Level 20  
    Jeśli nie ma błędów to jest problem raczej mechaniki,wystarczy że będzie o żabek przestawiony rozrząd, paliwo może się cofać w pompie zawór nie trzyma i paliwo się cofać i dlugi dala a następnym razem zgasisz odpalisz i będzie ok. Sprawdź czy odpowietrzony układ
  • #5
    Uran111
    Level 3  
    Juz myslem żeby wstawić zaworki zwrotne paliwa przed i za pompą
  • #6
    60jarek
    Level 25  
    Poczytaj tylko cały temat. Komputer nic nie pokaże żadnych błędów.
    Temat długi ale warty grzechu przeczytania.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3698803.html
    To samo trenowałem -teraz to pszczółka maja 160km/h i zapas na pedale gazu odpala zawsze 100%.
    Po prostu napraw auto a tam pisze jak.

    Dodano po 19 [minuty]:

    Zacznij od butelki z paliwem i zajrzyj do filtra paliwa. Reszta pisze co i jak dalej postępować a przy okazji dowiesz się mnóstwa rzeczy i jakich fachowców mamy od wymiany rozrządu.
    Opisany Golf V ale metoda naprawy taka sama u ciebie.
  • #7
    60jarek
    Level 25  
    Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4.
    (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.)
    Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km).
    Test podania paliwa z butelki i zajrzenie do filtra paliwa dużo powie.
    Trzy przezroczyste wężyki z ogrodniczego fi 8 i przezroczysta butelka lub 0,7l słoik.
    Dobrze zatkać dolot do filtra paliwa bo pompa paliwowa pracuje i paliwo cały czas podaje (lub wyjąć bezpiecznik do pompy paliwa).
    Ja zakładam wężyk na wyjście z filtra paliwa do pompy Vacum z powrotem paliwa z pompy Vacum. Paliwo podaję ze słoika butelki wężykami przezroczystymi na pompę Vacum (dolot i powrót). Test nie zawodny.
    Kolor brunatny paliwa lub bąbelki powietrza oznaczają nieszczelność pompowtryskiwaczy lub cieknąca pompa Vacum.
    Warto wtryski przepalić środkiem do tego, mogą być brudne to wyjdzie jak uważnie przeczyta tamten temat z linku co podałem.
    Czekamy na wyniki testu czy tak jak ja najpierw zacznie kombinować od zaworków itp. Auto trzeba naprawić a nie kombinować.
    Wymienić rozrząd to zrobić to prawidłowo -jak mu skopali to trochę czasu mu zejdzie na ustawienie prawidłowo konta synchronizacji i konta trwania wtrysku ale ja obstawiam te wcześniej opisane rzeczy.

    140 tys. 2011 to ja ci mówię 270 tysięcy lub po porządnej stłuczce.
    Zapomnijcie o Niemcu co rocznie nie robi 10 tysięcy. 25 tys to minimum.
    Sprzedał bo te opisane rzeczy trzeba zrobić (diesel stary a utrzymanie wzrasta).
    Zdobądź historie ASO rozkoduj wyposażenie sprawdź przebieg nawet w internecie.
    A jak handlarz zmieniał to może nie wszędzie wpisał nowy przebieg w sterownikach.
    Sprawdź ostatni przegląd niemiecki przebieg.
    A co myślisz ze Niemiec nie potrafi zmienić przebiegu wyrejestrowanego auta lub polski handlarz?
    Jak znajomym odczytałem prawdziwe przebiegi ich super aut to wręcz przestali mnie lubić -a potem wielce zdziwieni że nikt nie chce kupić auta z takim niskim przebiegiem.
    Z handlarzem jechałem lawetą po swój i już proponował mi zmieniać przebieg na niższy nim zarejestruje.
    Niemiec w komisie machną na to ręką -mimo iż potem przebieg wpisał na fakturze -mogłem se wpisać jaki chciałem i zmienić.
    Naiwni są ludzie.

    Najpierw zastosują zawory dodatkowe do paliwa.
    Wymienią wszystkie czujniki temperatury i przepływomierz łącznie z podgrzewaczem paliwa. Na deser zawór EGR, no i pompę paliwa bo za male ciśnienie daje.
    A potem DPF będzie co chwila wymagał wypalenia (jak posiada auto).
    A teraz kolejny mechanik naciągnie cie na wymianę pompowtrysków lub nowa pompę Vacum ha ha.
    Na koniec tak wszystko rozregulują że zapali się "check engine" każą wymienić sterownik ECU, aż każą silnik wymienić.
    Wykonanie usługi w polskim wydaniu -tak kolega naprawiał po zakupie Taurona od księdza (tu nie żartuje). Wymienił silnik na używany, wymienił rozrząd i znów problemy tym razem z DPF -sprzedał auto -tak to jest jak się nie potrafi naprawić auta.

    Wystarczy naprawić auto
    prawidłowa diagnoza co do odpalania auta- prosty test. Przepalić -wyczyścić wtryski tak dla zasady.
    Usunąć nieszczelność usterkę układu paliwowego silnika.
    Czyli: nieszczelne przewody, zapowietrzony układ paliwowy, cieknąca pompa Vacum -wymiana w niej uszczelnień, wymiana uszczelnień pompowtrysków.
    Sprawdzić poprawność wymiany rozrządu lub dokonać regulacji.
    konta synchronizacji.

    (Logi wtrysków świadczą tylko o ich zużyciu jak się mieszczą w swoich parametrach to bez potrzeby nie wymieniać). Wymienią wtryski bądź przy tym poproś o logi i zażądaj starych pod pretekstem wysłania do regeneracji na zapas -tu nieuczciwemu mechanikowi mina zrzędnie.

    Dodano po 5 [godziny] 28 [minuty]:

    Czyżby za dużo wiedzy na raz?