Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Silnik Deutz f3l1011 kopci na bialo

markopicko90 10 Feb 2021 21:24 1590 7
  • #1
    markopicko90
    Level 3  
    Witam zakupiłem ładowarkę atlas 46c z silnikiem Deutz f3l1011. Kupiłem ją w ciemno w Francji . Sprzedający poinformował mnie że silnik zapała i gaśnie i tak było. Przy przyjeździe ładowarki odrazu było widać że coś było grzebane przy układzie paliwowym . Na pierwszy strzał poszły wtryski. Zostały one zregenerowane (wymienione końcówki) lecz to nie pomogło ,maszyna nadal nie odpalała i nie wchodziła na obroty ,dymiła na biało. Następna rzeczą były pompki wtryskowe . Poluzowalem rurki wtryskowe i jak się okazało jedna z nich nie.ma siły przepchnąć paliwa przez wtrysk. Zakupiłem inna o tym samym numerze teraz jest ok. Silnik na wolnych obrotach ładnie chodzi , na duże też dobrze wchodzi tylko dymi na biało. Po regulacjach dawkami paliwa lewo prawo nie pomaga. Natomiast nie wiem jak z tymi podkładkami gdzie one są? Jak to się reguluje? Jak one wyglądają? Czy chodzi o podkładki (uszczelki ) czy te pod sprężyna? Proszę o pomoc
  • #2
    trojan 12
    Level 36  
    Piszesz o regeneracji wtrysków- czy tylko wymiana końcówek czy również na maszynę i wyrównanie ciśnienia wtrysku.
    Wymienione wszystkie czy tylko połatane? Chyba nie chciałeś zaoszczędzić takiej śmiesznej kwoty.
    Pompę jak wymieniałeś sekcję to idzie też na maszynę do sprawdzenia ciśnienia i wydajności na poszczególnych sekcjach (niestety muszą być równe) bo inaczej zgrzebiesz cały silnik i wrócisz do tego samego.
  • #3
    markopicko90
    Level 3  
    Końcówki wymienione 3 szt na nowe plus regulacja ciśnienia 750 zł a pompek nie ustawiałem . Czy na zwykłym stole od wtrysków sprawdzi ciśnienie? Jakie ono powinno być ?
  • #4
    kkknc
    Level 43  
    trojan 12 wrote:

    Pompę jak wymieniałeś sekcję to idzie też na maszynę do sprawdzenia ciśnienia i wydajności na poszczególnych sekcjach (niestety muszą być równe) bo inaczej zgrzebiesz cały silnik i wrócisz do tego samego.

    O czym piszesz? Przecież ten silnik ma trzy indywidualne pompki wtryskowe.

    Na wtrysku masz nabite ciśnienie otwarcia.
  • #5
    trojan 12
    Level 36  
    3 indywidualne pompki wtryskowe na wspólnym wale i regulacji czyli pompa wtryskowa z 3 sekcjami.
    Zakłada się normalne przezroczyste rurki (pionowo 3 cienkie szklane) do pompy i sprawdza się wydajność kręcąc wałem.
  • #6
    kkknc
    Level 43  
    Puknij się w pewną część ciała i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz zielonego pojęcia.
    Bo brakło ci nawet takiego minimum jak wpisanie w google: typu silnika i jego zobaczenie po raz pierwszy w życiu. Jak również jego sekcji tłoczącej.
    Normalnie na tę pompki to się manometr zakłada. A nie wężyki.....
  • #7
    markopicko90
    Level 3  
    Witam czy posiada ktoś króciec pompki wtryskowej khd do f3l1011