Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel corsa d - Dużo problemów

23 Feb 2021 11:15 102 5
  • Level 2  
    Witam,
    Na początku chciałbym zaznaczyć ze jestem totalnym laikiem. Mam duży problem z corsa d 1,3 cdti 90 km. Problemy zaczęły się w styczniu kiedy padł alternator i akumulator. Następnie jakiś tydzień później wymieniony został olej w silniku, filtr oleju i paliwa. Po przejechaniu jakiś 500 kilometrów było ok. Potem już lawina kłopotów. Na małej trasie zaczął tracić moc aż w końcu nie dało się jechać. Po włączeniu i wyłączeniu można było kontynuować jazdę. Odstawiony do mechanika który wymienił coś przy 1 wtryskiwaczu. Było dobrze przez jakieś 200 km po czym przy podjeździe na niewielka górkę nie miałem totalnie mocy i musiałem redukować biegi. Oddany do mechanika okazało się że turbina jest do regeneracji plus czyszczenie EGR i wymiana uszczelki na drugim wyryskiwaczu. Po wymianie przejechałem znowu jakieś 500 km ale gdy załączyło się turbo leciało dużo białego dymu. Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Rozpaczliwie proszę o pomoc bo od początku roku wydałem około 2500 i dalej auto jest niesprawne. Tak jak na początku mówiłem nie znam się i nie mam żadnego sprzętu.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 26  
    Grabek950 wrote:
    Tak jak na początku mówiłem nie znam się i nie mam żadnego sprzętu.

Więc czego oczekujesz od forum? Jedynym sensownym dla Ciebie wyjściem jest znalezienie uczciwego mechanika który zna się na współczesnych dieslach
  • Level 2  
    Wiem że to jak wróżenie z fusów ale chociaż jakieś pomysły co może być nie tak
  • Helpful post
    Moderator of Cars