Witam,
Na początku chciałbym zaznaczyć ze jestem totalnym laikiem. Mam duży problem z corsa d 1,3 cdti 90 km. Problemy zaczęły się w styczniu kiedy padł alternator i akumulator. Następnie jakiś tydzień później wymieniony został olej w silniku, filtr oleju i paliwa. Po przejechaniu jakiś 500 kilometrów było ok. Potem już lawina kłopotów. Na małej trasie zaczął tracić moc aż w końcu nie dało się jechać. Po włączeniu i wyłączeniu można było kontynuować jazdę. Odstawiony do mechanika który wymienił coś przy 1 wtryskiwaczu. Było dobrze przez jakieś 200 km po czym przy podjeździe na niewielka górkę nie miałem totalnie mocy i musiałem redukować biegi. Oddany do mechanika okazało się że turbina jest do regeneracji plus czyszczenie EGR i wymiana uszczelki na drugim wyryskiwaczu. Po wymianie przejechałem znowu jakieś 500 km ale gdy załączyło się turbo leciało dużo białego dymu. Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Rozpaczliwie proszę o pomoc bo od początku roku wydałem około 2500 i dalej auto jest niesprawne. Tak jak na początku mówiłem nie znam się i nie mam żadnego sprzętu.
Na początku chciałbym zaznaczyć ze jestem totalnym laikiem. Mam duży problem z corsa d 1,3 cdti 90 km. Problemy zaczęły się w styczniu kiedy padł alternator i akumulator. Następnie jakiś tydzień później wymieniony został olej w silniku, filtr oleju i paliwa. Po przejechaniu jakiś 500 kilometrów było ok. Potem już lawina kłopotów. Na małej trasie zaczął tracić moc aż w końcu nie dało się jechać. Po włączeniu i wyłączeniu można było kontynuować jazdę. Odstawiony do mechanika który wymienił coś przy 1 wtryskiwaczu. Było dobrze przez jakieś 200 km po czym przy podjeździe na niewielka górkę nie miałem totalnie mocy i musiałem redukować biegi. Oddany do mechanika okazało się że turbina jest do regeneracji plus czyszczenie EGR i wymiana uszczelki na drugim wyryskiwaczu. Po wymianie przejechałem znowu jakieś 500 km ale gdy załączyło się turbo leciało dużo białego dymu. Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Rozpaczliwie proszę o pomoc bo od początku roku wydałem około 2500 i dalej auto jest niesprawne. Tak jak na początku mówiłem nie znam się i nie mam żadnego sprzętu.