Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Telefon za 1300 zł z dobrym Aparatem (jak na ten przedział cenowy)

wojtek704 23 Feb 2021 15:45 273 3
    wojtek704
    Level 2  
    Witajcie mieszkańcy Khorinis
    Szukam smartphone'a z dobrym apartem (jak na tą półkę cenową oczywiście)
    Moją uwagę głównie zwracają trzy smartphone'y:

REALME 7 Pro 8+128GB Podoba mi się design i ponoć ma spoko aparat oraz sporo ramu ale ma przeciętną pojemność baterii i nie mam żadnego doświadczenia z tym producentem

POCO X3 NFC 6/128GB Ponoć spoko aparat i spoko bateria za niezłą cenę ale już 2 razy się przejechałem na Xiaomi które praktycznie rozpadły się po 2 latach (baterie w redmi 4X musiałem wymieniać 2 razy w przeciągu 3 lat, wydajność po jakimś czasie do dupy mimo formatowania telefonu i strasznie zbugowana nakładka androida) oraz nie podoba mi się jego design zewnętrzny (zwłaszcza ten panel z aparatami jest paskudny) i jest dość duży

SAMSUNG Galaxy M51 (SM-M515) Ponoć spoko aparat, gigantyczna bateria i niezłe bebechy ale Samsunga ostano używałem w 2011 roku więc nic nie wiem o soft'cie teraz i ponownie jest on też dość duży (podobnie jak POCO) i trochę się tego boje bo jeszcze nie miałem telefonu powyżej 6" :/

Macie jakieś doświadczenia z tymi teflonami ? Jak np wypada soft aparatu ? Czy ma dużo opcji ręcznych czy" aparat, nagraj wideo oraz filtry na instagrama" ? Jak z żywotnościami baterii ?

Z góry Dzięki :p
    OPservator
    Level 34  
    wojtek704 wrote:
    jeszcze nie miałem telefonu powyżej 6"

Kwestia przyzwyczajenia. Ja w trakcie dnia bez problemu przesiadam się między 6.3" w Samsung, a 4" w iPhone.