Już drugi czujnik mi padł w HR-V 2. Pierwszy na szczęście jeszcze na gwarancji. Kupiłem nowy o numerze jak w tytule w "ciemno". Ma 5 pinów. I tyle o nim wiem, nic innego oprócz ceny na różnych aukcjach nie znalazłem.
Ktoś wie do czego te piny są połączone - schemat, jak to sprawdzić na stole? W samochodzie bez interface się nie da, przynajmniej ja nie umiem. Po diagnozie awarii przez system wszystkie czujniki są odłączane i już nie "bzyczą" jak to na filmach pokazują. Nie da się tego wymacać, palcami, uchem, czy mikrofonem z oscyloskopem np.
Czy nowy czujnik trzeba jakoś wprogramowywać do systemu? Czy układ uruchomi się sam po podmianie na sprawny?
Chciałbym temat jakoś samodzielnie ogarnąć, szczególnie że ten temat u mnie cyklicznie się powtarza. Nie stać mnie na serwis za każdym razem.
MultiDiag Pro da radę zdiagnozować?
Ktoś wie do czego te piny są połączone - schemat, jak to sprawdzić na stole? W samochodzie bez interface się nie da, przynajmniej ja nie umiem. Po diagnozie awarii przez system wszystkie czujniki są odłączane i już nie "bzyczą" jak to na filmach pokazują. Nie da się tego wymacać, palcami, uchem, czy mikrofonem z oscyloskopem np.
Czy nowy czujnik trzeba jakoś wprogramowywać do systemu? Czy układ uruchomi się sam po podmianie na sprawny?
Chciałbym temat jakoś samodzielnie ogarnąć, szczególnie że ten temat u mnie cyklicznie się powtarza. Nie stać mnie na serwis za każdym razem.
MultiDiag Pro da radę zdiagnozować?