Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Straszna słaba jakos obrazu. Sharp

03 Mar 2021 20:39 441 14
  • Level 4  
    Witam. Znajoma w Irlandii kupiła nowy telewizor sharp lc50ui7352k. Obraz jest szczerze powiedziawszy beznadziejny ja się na tym nie znam i nie znalazłem, żadnego rozwiązania szukam pomocy u bardziej rozeznanych osób :-) Straszna słaba jakos obrazu. Sharp Straszna słaba jakos obrazu. Sharp Straszna słaba jakos obrazu. Sharp Straszna słaba jakos obrazu. Sharp
  • Level 9  
    To niech reklamuje. Czego więcej szukać.
  • Level 4  
    Rozumiem kolego bez nerwów tylko zapytałem. Nie znam się i przy okazji chciałem się czegoś więcej dowiedzieć na przyszłość na co zwracać uwagę przy zakupie
  • Level 39  
    Po tych fotkach nie za wiele można wywnioskować . Zapodaj jakiś widoczek w żywych kolorach z YT w rozdziałce 4K.
  • Level 9  
    Tomekhorlid wrote:
    bez nerwów

Jakich?
    Tomekhorlid wrote:
    na przyszłość na co zwracać uwagę przy zakupie

Opinij konsumenta.
  • Level 37  
    Czemu Ty pokazujesz zdjęcia z kąta? Taki tv ogląda się na wprost. To nie plasma ani OLED
  • Level 4  
    Tylko ze jak próbuje zrobić moim telefonem zdjęcie to nawet spoko wychodzi nie odekwatne do tego co widze na tv
  • Level 37  
    Ale co Ci nie pasuje w tym tv? Z boku widać podświetlenie, w dodatku nierównomierne, ale to standard.
  • Level 26  
    Tomekhorlid wrote:
    Tylko ze jak próbuje zrobić moim telefonem zdjęcie to nawet spoko wychodzi nie odekwatne do tego co widze na tv

Zmień telefon. :D
  • Level 4  
    andpol 33 wrote:
    Ale co Ci nie pasuje w tym tv? Z boku widać podświetlenie, w dodatku nierównomierne, ale to standard.

Kolor jest strasznie jasny. Kolor nie jest taki ładny czysty.

Dodano po 58 [sekundy]:

[/quote]Zmień telefon. :D[/quote]