Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Cicho rejestrujący mikrofon co zmienić ?

06 Mar 2021 11:21 189 4
  • Level 10  
    Witam serdecznie , jestem początkującym yuotuberem mam swój kanał który ma ponad 1000 subskrypcji, kanał zarabia mało ale zawsze coś. Pod niektórymi filmami mam kilka wyświetleń pod innymi kilka tysięcy i chciałem nieco zainwestować w kanał. Dotychczas nagrywałem mikrofonem ze słuchawek za 50 zł , więc nie muszę mówić jak wyglądało moje audio. Skusiłem się na mikrofon na stojaku z filtrami Tracer studio pro i niestety ten mikrofon cicho rejestruje. Oglądałem filmy na yt i się skusiłem na ten mikrofon i mam wrażenie że na tych recenzjach działał dużo lepiej. Wiem pewnie lepsze karty dźwiękowe , ale wydaje mi się że płytę główną mam nie najgorszą a jest nią Gigabyte GA-Z97P-D3 . Mikrofon mam już podbity w ustawieniach windowsa, kombinuje z dźwiękiem w audacity oraz obs ale nic nie wychodzi. Dziwi mnie jeden fakt że gdy np gram w grę Fortnite czy jakąś inną słychać mnie wręcz bardzo dobrze , zero szumu , bardzo głośno no wręcz perfekcyjnie. Problem zaczyna się podczas rejestracji głosu. Oglądałem jeden film na temat recenzji tego mikrofonu i widziałem jak gość kupił kartę dźwiękową na usb za 5 zł i ten mikrofon mu dużo lepiej działał. Zakupiłem tą samą kartę i u mnie jest wręcz tragicznie, dużo gorzej niż na jacku totalnie cicho i straszne buczenie jest. Zastanawiam się jak mogę poprawić sytuację ? Czy lepsza karta dźwiękowa po usb pomoże ? do 100 zł np ? czy może tylko jakiś wzmacniacz ?
  • Helpful post
    Level 43  
    Nie wydaje mi się by w kwestii nagrywania się coś poprawiło.
    Widać, autor wątku do którego Cię skierowałem nie chce, lub nie może odpowiedzieć, więc proponuję prześledzić linki które są w moich postach w tamtym temacie.