Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Windows 7 instalacja na windows xp home edition 2002 service pack 4

Sito1976 08 Mar 2021 10:22 180 3
    Sito1976
    Level 5  
    Mam na w laptopie windowsa xp home edition 2002 z service pack 4. Chciałbym wgrać windowsa 7 ale nie wiem skąd pobrać link do niego i czy trudno się go instaluje czy on sam wszystko instaluje? Dodam jeszcze że napęd na Dvd/Cd mam zepsuty. Może wystarczy pobrać iso i go wypakować i z poziomu laptopa jak wyskoczy exe go zainstalować? Nie wiem czy dobrze na ten temat myślę bo jestem zielony w tych sprawach. Dziękuję za wszelką poradę
  • Helpful post
    anchilos
    Level 35  
    Laptop już za pewne zabytkowy.

Lepiej odpuść zmianę systemu na bardziej wymagający.

Pomijając legalność takiego działania.

Pozdrawiam.
    Sito1976
    Level 5  
    anchilos wrote:

Pozdrawiam.
    Tak dokładnie zabytkowy a jest jakieś inne rozwiązanie? Bo w sumie chodzi mi o to że nie chce mi formatować pendriwów i dysków zewnętrznych w exfat w ntfs i fat32 się da ale prz exfacie wyskakuje komunikat że system Windows nie dokończył formatowania. Dodam że pragramów do exfatowania nawet nie da się pobrać tylko jeden mi się udało i jak go sformatuje w exfat to widać ten dysk że jest w exfacie ale jak wejdę przez mój komputer na dysk zewnętrzny i na właściwości to pisze fat32 lub ntfs w zależności jaki był mój ostatni format bez tego programu. Jest mi ten exfat potrzebny gdyż mam pliki powyżej 4gb. Da się np. u kogoś go z exfatować ale jak go podłącze do tego lapa to we właściwościach wyskakuje RAW
    Sito1976
    Level 5  
    anchilos wrote:

Pozdrawiam.