Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

pilne -> wykaz kodów usterek do opla kadeta

22 Oct 2005 11:34 5625 5
  • Level 10  
    witam, mam pytanko czy może ma ktoś wykaz kodów usterek do opla kadeta 91r. ??? z góry dzięki
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 15  
    No problemo, tylko jakieś bliższe dane na temat auta, ponieważ nie wszystki kadety miały system samodiagnozy
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 17  
    Z ASTRY Ale powinno byc tosamo

    Układ MULTEC firmy Delco-Remy

    Kod Znaczenie
    12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
    13 Sonda lambda - brak sygnału
    14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
    15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
    16 Czujnik spalania stukowego
    17 Wtryskiwacz
    18 System regulacji spalania stukowego
    19 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał
    21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
    22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
    24 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów
    25 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
    29 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie
    32 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie
    33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
    34 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie
    35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
    41 Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie
    42 Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL)
    lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników)
    43 Układ recyrkulacji spalin
    44 Sonda lambda - uboga mieszanka
    45 Sonda lambda - bogata mieszanka
    47 Zawór recyrkulacji spalin
    49 Akumulator - zbyt wysokie napięcie
    51 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego
    52 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
    53 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
    61 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie
    62 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie
    63 Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie
    64 Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie
    69 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
    71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
    75 Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie
    76 Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie
    81 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
    93 Moduł sterujący QUAD

    Kody wspólne dla układów MOTRONIC M1.5.2 i M2.5
    Kod Znaczenie
    12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
    14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
    15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
    31 Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie)
    48 Zbyt niskie napięcie zasilania
    49 Zbyt wysokie napięcie zasilania
    52 Stopień wyjściowy lampki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie
    53 Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie
    54 Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie
    55 Uszkodzone urządzenie sterujące
    56 Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie
    57 Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie
    61 Stopień wyjściowy odpowietrzania zbiornika - zbyt niskie napięcie
    62 Stopień wyjściowy odpowietrzania zbiornika - zbyt wysokie napięcie
    73 Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie
    74 Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie
    75 Przełącznik biegów - zbyt niskie napięcie
    81-84 Wtryskiwacze 1-4 - zbyt niskie napięcie
    87 Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie
    88 Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie
    Kody tylko dla M1.5.2
    19 Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej
    21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
    22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
    25 Wtryskiwacze - zbyt wysokie napięcie
    38 Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji
    39 Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji
    69 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
    71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
    Kody tylko dla M2.5
    13 Sonda lambda - brak sygnału
    16 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału
    18 Układ regulacji spalania stukowego - brak sygnału
    25-28 Wtryskiwacze 1-4 - zbyt wysokie napięcie
    44 Sonda lambda - uboga mieszanka
    45 Sonda lambda - bogata mieszanka
    51 Uszkodzona pamięć ROM urządzenia sterującego
    65 Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie
    66 Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie
    67 Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego
    72 Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia
    79 Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt wysokie napięcie
    93 Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie
    94 Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie
    97 Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie

    Inne kody
    Kod Znaczenie
    10 Kody błędów nie zaprogramowane
    113 Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania
    114 Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maksimum
    115 Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum
    116 Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maksimum
    117 Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania - zbyt niskie napięcie
    118 Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania - zbyt wysokie napięcie
    119 czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg/moc
    121 sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga
    122 sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata
    123 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany
    124 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany
    125 czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum
    126 czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maksimum
    129 recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie
    131 recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie
    132 recyrkulacja spalin - błędny sygnał
    133 recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie
    133 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie
    134 recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie
    134 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie
    135 zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
    136 urządzenie sterujące
    137 obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura
    138 czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie
    139 czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie
    143 immobiliser - brak/zły sygnał
    144 immobiliser - brak sygnału
    145 immobiliser - zły sygnał
  • Level 10  
    jest to opel kadett 1,6 rok produkcji 1991, jednopunktowy wtrysk, z tego co słyszałem to kody od astry nie pasują do kadeta (bynajmniej nie wszystkie) ale nie sprawdzałem...
  • Level 10  
    wielkie dzięki... takiej stronki potrzebowałem... pozdro dla wszystkich... ;D