Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pilne -> wykaz kodów usterek do opla kadeta

graba30 22 Paź 2005 11:34 4851 5
  • #1 22 Paź 2005 11:34
    graba30
    Poziom 10  

    witam, mam pytanko czy może ma ktoś wykaz kodów usterek do opla kadeta 91r. ??? z góry dzięki

    0 5
  • Relpol
  • #2 22 Paź 2005 13:57
    maciejek
    Poziom 14  

    No problemo, tylko jakieś bliższe dane na temat auta, ponieważ nie wszystki kadety miały system samodiagnozy

    0
  • Relpol
  • #3 22 Paź 2005 14:10
    matadorRS
    Poziom 17  

    Z ASTRY Ale powinno byc tosamo

    Układ MULTEC firmy Delco-Remy

    Kod Znaczenie
    12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
    13 Sonda lambda - brak sygnału
    14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
    15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
    16 Czujnik spalania stukowego
    17 Wtryskiwacz
    18 System regulacji spalania stukowego
    19 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał
    21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
    22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
    24 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów
    25 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
    29 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie
    32 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie
    33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
    34 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie
    35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
    41 Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie
    42 Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL)
    lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników)
    43 Układ recyrkulacji spalin
    44 Sonda lambda - uboga mieszanka
    45 Sonda lambda - bogata mieszanka
    47 Zawór recyrkulacji spalin
    49 Akumulator - zbyt wysokie napięcie
    51 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego
    52 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
    53 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
    61 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie
    62 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie
    63 Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie
    64 Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie
    69 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
    71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
    75 Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie
    76 Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie
    81 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
    93 Moduł sterujący QUAD

    Kody wspólne dla układów MOTRONIC M1.5.2 i M2.5
    Kod Znaczenie
    12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
    14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
    15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
    31 Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie)
    48 Zbyt niskie napięcie zasilania
    49 Zbyt wysokie napięcie zasilania
    52 Stopień wyjściowy lampki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie
    53 Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie
    54 Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie
    55 Uszkodzone urządzenie sterujące
    56 Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie
    57 Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie




    61 Stopień wyjściowy odpowietrzania zbiornika - zbyt niskie napięcie
    62 Stopień wyjściowy odpowietrzania zbiornika - zbyt wysokie napięcie
    73 Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie
    74 Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie
    75 Przełącznik biegów - zbyt niskie napięcie
    81-84 Wtryskiwacze 1-4 - zbyt niskie napięcie
    87 Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie
    88 Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie
    Kody tylko dla M1.5.2
    19 Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej
    21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
    22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
    25 Wtryskiwacze - zbyt wysokie napięcie
    38 Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji
    39 Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji
    69 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
    71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
    Kody tylko dla M2.5
    13 Sonda lambda - brak sygnału
    16 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału
    18 Układ regulacji spalania stukowego - brak sygnału
    25-28 Wtryskiwacze 1-4 - zbyt wysokie napięcie
    44 Sonda lambda - uboga mieszanka
    45 Sonda lambda - bogata mieszanka
    51 Uszkodzona pamięć ROM urządzenia sterującego
    65 Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie
    66 Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie
    67 Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego
    72 Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia
    79 Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt wysokie napięcie
    93 Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie
    94 Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie
    97 Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie

    Inne kody
    Kod Znaczenie
    10 Kody błędów nie zaprogramowane
    113 Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania
    114 Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maksimum
    115 Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum
    116 Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maksimum
    117 Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania - zbyt niskie napięcie
    118 Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania - zbyt wysokie napięcie
    119 czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg/moc
    121 sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga
    122 sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata
    123 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany
    124 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany
    125 czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum
    126 czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maksimum
    129 recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie
    131 recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie
    132 recyrkulacja spalin - błędny sygnał
    133 recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie
    133 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie
    134 recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie
    134 przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie
    135 zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
    136 urządzenie sterujące
    137 obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura
    138 czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie
    139 czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie
    143 immobiliser - brak/zły sygnał
    144 immobiliser - brak sygnału
    145 immobiliser - zły sygnał

    0
  • #4 22 Paź 2005 14:22
    graba30
    Poziom 10  

    jest to opel kadett 1,6 rok produkcji 1991, jednopunktowy wtrysk, z tego co słyszałem to kody od astry nie pasują do kadeta (bynajmniej nie wszystkie) ale nie sprawdzałem...

    0
  • #6 22 Paź 2005 15:39
    graba30
    Poziom 10  

    wielkie dzięki... takiej stronki potrzebowałem... pozdro dla wszystkich... ;D

    0