Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rejestrator LV-HDVR0401H przestał działać podgląd w chmurze

martinkrys 03 Apr 2021 19:56 1929 17
  • #1
    martinkrys
    Photocopiers specialist
    Witam, mam kłopot z rejestratorem LV-HDVR0401H. Sprzęt kupiony w marcu 2017 w Ivelu, działał 3,5 roku bardzo dobrze, podgląd w chmurze przez aplikacje N-Eye a na kompie przez stronę http://www.yunyis.com/. Niestety od pewnego czasu podgląd chmurą przestał działać. Maile z rejestratora przychodzą normalnie, w lokalnej sieci N-Eye od razu działa, po zalogowaniu po nr IP też jest podgląd, ale przez Internet już nie. Resetować go, czy może najzwyczajniej chińska chmura przestała wspierać ten rejestrator? Ma ktoś takie doświadczenie z tym lub innym sprzętem korzystającym z tej samej chmury? Teoretycznie mogę się zalogować na www.yunyis.com, ale brak obrazu - najpierw komunikat connecting..., a potem Video Connect failed! To samo na Neye. Rejestrator LV-HDVR0401H przestał działać podgląd w chmurze [/img]
  • #2
    Interesant
    Level 34  
    ...
    Pozostaje Ci w tej chwili kontakt z dystrybutorem, może wyszedł nowy firmware także podmieniający adres serwera P2P?
  • #3
    konradw
    Level 19  
    Aplikacja NEye stała się aplikacja płatną. W wersji darmowej możliwy jest podgląd tylko przez sieć lokalną.
    Alternatywnej aplikacji nie ma (info od dystrybutora z Częstochowy :-))
  • #4
    martinkrys
    Photocopiers specialist
    OK, dzięki za podpowiedzi, dzisiaj zresetuję sprzęt, jeśli nie pomoże, to spróbuję kontaktu z Ivelem
  • #5
    martinkrys
    Photocopiers specialist
    Problem rozwiązany, przy odinstalowaniu nEye i ponownej instalacji zalogowałem się na inne konto i tym razem wyrzuciło mi info, że moja subskrypcja na chmurę się skończyła ;-) , a poza tym mam zastosować inne oprogramowanie Goolink, ta nowa apka przeniosła mnie do informacji o subskrypcji, a potem przez paypal zapłaciłem 10 $ za następne 3 lata działania serwisu. Przy okazji - Neyew zwykłej wersji też działa. Czyli z tym rejestratorem działają Neye, Neye pro, goolink
    Rejestrator LV-HDVR0401H przestał działać podgląd w chmurze
    Rejestrator LV-HDVR0401H przestał działać podgląd w chmurze
    Rejestrator LV-HDVR0401H przestał działać podgląd w chmurze


    Praise from the moderator suworow:

    Dziękujemy za zamieszczenie rozwiązania

  • #6
    WhiskyOOO
    Level 10  
    Cześć,

    czy ktoś używa wspomnianego w tytule rejestratora?
    Mam kłopot z uruchomieniem DDNS w urządzeniu.

    Obecnie brak podglądu z zewnątrz.
  • #7
    Interesant
    Level 34  
    ...
    WhiskyOOO wrote:
    Cześć,

    czy ktoś używa wspomnianego w tytule rejestratora?
    Mam kłopot z uruchomieniem DDNS w urządzeniu.

    Obecnie brak podglądu z zewnątrz.

    1. Jaki operator internetu??
    - Czy udostępnia Ci zewnętrzny (Publiczny) Adres IP??
    - Czy masz możliwość na zalogowania się na Router Operatora (Posiadasz login/hasło aby w routerze przekierować odpowiednie porty - HTTP, TCP/Media,)??
  • #8
    WhiskyOOO
    Level 10  
    Hej,


    udało się konfigurować rejestrator w sieci Netii. Wcześniejsze problemy dotyczyły NJU i internetu mobilnego.
    Obecnie brak jedynie podglądu z kamer. Obraz jest widoczny jedynie w podglądzie rejestratora na TV. Przez sieć jedynie czarny obraz, nawet bez ikon/napisów.
  • #9
    WhiskyOOO
    Level 10  
    Przekierowane HTTP - 80
    TCP - 34567

    Rejestrator ma ustawione identyczne
  • #10
    frodee
    Level 10  
    Też mam problem z tą chmurą.
    Mam chmurę na www.yunyis.com i przestała działać.

    Jak zmienić w rejestratorze tą chmurę ? Czy to już rejestrator do śmieci ? Bo jak wykupię chmurę na innym serwerze to ciężko mi się będzie połączyć.
  • #11
    gkwiatkowski
    CCTV and Stationary Alarms specialist
    WhiskyOOO wrote:
    Przekierowane HTTP - 80
    TCP - 34567

    Rejestrator ma ustawione identyczne


    Czy rejestrator ma jeszcze inne porty w ustawieniach?

    Dodano po 2 [minuty]:

    frodee wrote:
    Też mam problem z tą chmurą.
    Mam chmurę na www.yunyis.com i przestała działać.

    Jak zmienić w rejestratorze tą chmurę ? Czy to już rejestrator do śmieci ? Bo jak wykupię chmurę na innym serwerze to ciężko mi się będzie połączyć.


    Musisz zobaczyć czy w menu rejestratora, adres serwera chmury jest edytowalny.
  • #14
    frodee
    Level 10  
    No ja mogę płacić za chmurę tylko jak to zrobić ? Bo ta strona chyba nieaktywna już. Jak wykupię gdzie indziej to nie zmienię.
  • #16
    WhiskyOOO
    Level 10  
    @gkwiatkowski inne porty to jeszcze Mobile 5000.
    Sam watek, który przytaczasz czytałem. Autor tak to zawile wyjaśnia. Próbowałem się zarejestrować w witrynie Goolink jednak bezskutecznie.
    Może @martinkrys jest w stanie wskazać lub wrzucić aplikację której sam używa?

    U mnie apk Goolink pobrana gdzieś z googla łączy się rzekomo z rejestratorem. Jednak nie wyświetla żadnego obrazu - sam napis conect success
  • #17
    frodee
    Level 10  
    Jednak taniej wychodzi kupić nowy rejestrator, niż się w to bawić. Chyba nie da rady tego zmienić.
  • #18
    gradek83
    Level 42  
    frodee wrote:
    Jednak taniej wychodzi kupić nowy rejestrator, niż się w to bawić. Chyba nie da rady tego zmienić.
    Jaką masz aktualnie zainstalowaną wersję firmware ?