Dzień dobry, kupiłem kamerę DCS-8526LH z funkcją ONVIF i możliwością nagrywania w chmurze D-Link. Zależy mi na ciągłym podglądzie obrazu z kamery w dzień (pracuję w domu) na komputerze PC z Windows 10.
Wiem, że bez problemu mogę mieć taki podgląd przez stronę www https://pl.mydlink.com. I działa to dość sprawnie. Niestety, kamera po 5 minutach przerywa wyświetlanie obrazu z komunikatem typu "czas połączenia upłynął", co zaczyna mnie doprowadzać do szału. Rozłącza się przez 8 godzin pracy dokładnie 96 razy!!!! I tak każdego dnia.... REWELACJA!!!
Liczyłem na to, że dzięki ONVIF podłączę tę kamerę do jakiegoś programu i że to będzie banalne. Cóż, nadzieja matka głupich....
Co gorsza, oryginalny program D-Linka o nazwie D-VIEWCAM nie potrafi przyłączyć tej kamery. No i nie wiem co mam zrobić. Kamera jest bardzo fajna, bardzo-bardzo droga, i na dzień dzisiejszy są to dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto.
Próbowałem kilka różnych programów do podglądu z kamer IP mających funkcję ONVIF. Żaden z tych programów nie potrafił wyświetlić obrazu z tej kamery. Niektóre programy posiadają funkcję automatycznego wyszukiwania kamer IP i ją znajdują pod adresem 192.168.188.54 (i jest to prawidłowy adres). Niestety, żaden z nich nie wyświetla obrazu. Wygląda na to, że każdy z tych programów oczekuje, że podam nazwę użytkownika kamery i password do niej. A ta kamera NIE MA przypisanego użytkownika ani hasła. To jest taka kamera, z której się skanuje kod QR przez aplikację i tyle, i kamera jest podłączona.
Wiem, że bez problemu mogę mieć taki podgląd przez stronę www https://pl.mydlink.com. I działa to dość sprawnie. Niestety, kamera po 5 minutach przerywa wyświetlanie obrazu z komunikatem typu "czas połączenia upłynął", co zaczyna mnie doprowadzać do szału. Rozłącza się przez 8 godzin pracy dokładnie 96 razy!!!! I tak każdego dnia.... REWELACJA!!!
Liczyłem na to, że dzięki ONVIF podłączę tę kamerę do jakiegoś programu i że to będzie banalne. Cóż, nadzieja matka głupich....
Co gorsza, oryginalny program D-Linka o nazwie D-VIEWCAM nie potrafi przyłączyć tej kamery. No i nie wiem co mam zrobić. Kamera jest bardzo fajna, bardzo-bardzo droga, i na dzień dzisiejszy są to dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto.
Próbowałem kilka różnych programów do podglądu z kamer IP mających funkcję ONVIF. Żaden z tych programów nie potrafił wyświetlić obrazu z tej kamery. Niektóre programy posiadają funkcję automatycznego wyszukiwania kamer IP i ją znajdują pod adresem 192.168.188.54 (i jest to prawidłowy adres). Niestety, żaden z nich nie wyświetla obrazu. Wygląda na to, że każdy z tych programów oczekuje, że podam nazwę użytkownika kamery i password do niej. A ta kamera NIE MA przypisanego użytkownika ani hasła. To jest taka kamera, z której się skanuje kod QR przez aplikację i tyle, i kamera jest podłączona.