Witam,
mój Touran 1.9tdi bkc 105km 2004r. wpada w tryb awaryjny pod danym obciążeniem silnika. Mianowicie na biegu 1,2,3,4,5 auto mogę kręcić do odciny. Natomiast na 6 biegu po przekroczeniu 3000rpm 140km/h zazwyczaj tryb awaryjny. W pamięci żadnego błędu ani checka. Wczoraj robiłem logi dynamiczne na 3 i 4 biegu. I log na 6biegu ale akurat bez przeładowania. Dzisiaj jadąc do pracy przeładowało około 150km/h. Vacum jest nowe, nowy MAPsensor.
Logi wrzucę wieczorem gdyż jestem nowym użytkownikiem i nie mogę jeszcze wrzucać zewnętrznych linków.
Zrobiłem również test sztangi gruszki w BS grupa 011. Podczas gdy jest OFF duty cycle wynosi 10% a gdy ON 91.2%. Czy nie powinno być odwrotnie? Jak to interpretować , czy może coś tam być odwrotnie podłączone czy tym się nie przejmować ? Jak to interpretować ? Dzięki za sugestie i pomoc wieczorem dodam logi.
mój Touran 1.9tdi bkc 105km 2004r. wpada w tryb awaryjny pod danym obciążeniem silnika. Mianowicie na biegu 1,2,3,4,5 auto mogę kręcić do odciny. Natomiast na 6 biegu po przekroczeniu 3000rpm 140km/h zazwyczaj tryb awaryjny. W pamięci żadnego błędu ani checka. Wczoraj robiłem logi dynamiczne na 3 i 4 biegu. I log na 6biegu ale akurat bez przeładowania. Dzisiaj jadąc do pracy przeładowało około 150km/h. Vacum jest nowe, nowy MAPsensor.
Logi wrzucę wieczorem gdyż jestem nowym użytkownikiem i nie mogę jeszcze wrzucać zewnętrznych linków.
Zrobiłem również test sztangi gruszki w BS grupa 011. Podczas gdy jest OFF duty cycle wynosi 10% a gdy ON 91.2%. Czy nie powinno być odwrotnie? Jak to interpretować , czy może coś tam być odwrotnie podłączone czy tym się nie przejmować ? Jak to interpretować ? Dzięki za sugestie i pomoc wieczorem dodam logi.