Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Umowa sprzedaży auta - szukam takiej, żeby nie było zwrotu, bo to, bo tamto itd.

SZYMON BYDGOSZCZ 07 May 2021 12:47 11409 152
    OPservator
    Level 35  
    kkknc wrote:
    U nas ubezpieczenie jest od pojemności.

No i udowodnij, że ten silnik nie siedział tu jeszcze za czasów poprzednika i to on nie sprostował papierów, polskie prawo jest tak dziurawe, że wystarczy udawać debila.
    Panie, nie znam się, silnik to silnik, takie auto kupiłem.
    User removed account
    Level 1  
    KarizmoGSM

Level 27  
    elektryku5 99% ludzi to Janusze nie maja zielonego pojęcia o prawi autorskim.
    Konfiguracja oprogramowania a zmiana kodu źródłowego to dwie różne sprawy. Nie ma się nad czym zastanawiać, prawo odnośnie liczników jest jasne i klarowne aby Januszy wykluczyć.

Winylov ta jasne a żarzycie materiałów innych chociażby spawów czy mocowań totalnie jest nie istotne. Siedzenie w pojedźcie z 400 tys km a w nowym tez się różni ale co ja tam wiem Janusz dalej będzie niestworzone historie dorabiał.

OPservator Możesz i mieć nawet ze złota, to że masz licencjonowane oprogramowanie to nie znaczy że możesz kod źródłowy Windowsa zmieniać i go dalej rozpowszechniać.
    User removed account
    Level 1  
    OPservator
    Level 35  
    KarizmoGSM wrote:
    OPservator Możesz i mieć nawet ze złota, to że masz licencjonowane oprogramowanie to nie znaczy że możesz kod źródłowy Windowsa zmieniać i go dalej rozpowszechniać.

Od kiedy mapy silnika masz na windowsie, bo chyba mnie coś ominęło XDDDD
    adam7009

Level 40  
    OPservator wrote:
    Ta, i posiadam licencjonowany interfejs z licencjonowanym oprogramowaniem
    do liczników też ludzie posiadają licencjonowane sprzęty i co?
    KarizmoGSM

Level 27