Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dobór systemu do zasilania klimatyzacji

seku69 27 Apr 2021 08:00 360 21
    seku69
    Level 16  
    Witam.Nosze się z zamiarem instalacji niedużego systemu zasilania dla klimatyzacji i oświetlenia.Razem nie więcej jak 5kW.Szukam czegoś niedrogiego do samodzielnej instalacji.Znalazłem coś takiego jak na foto
    -może ktoś ma jakieś sugestie albo inne propozycje.Nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto.Jestem elektrykem ale z panelami nie miałem do czynienia stąd moje wątpliwości.
    andrzej20001
    Level 43  
    Ale to na działkę , dom ??? Masz tam przyłacze do sieci ?
    seku69
    Level 16  
    Mały domek, mam przyłącze ale chcę oszczędzić na prądzie na klimę i oświetlenie. To rozwiązanie ze zdjęcia podobno daje taką szansę.
    andrzej20001
    Level 43  
    Bezsens, tylko on-grid. Odbierasz sobie 80% tego czego nie zużyjesz.
    seku69
    Level 16  
    Dodatkowe umowy itp. Nie chcę wpinać się w sieć zewnętrzną. Tylko zasilanie klimatyzacji i oświetlenie. Dodatkowo tylko oświetlenie z baterii.
    hostii
    Level 24  
    A ta klima to na lato czy zimę ?
    tomeki1
    Level 12  
    Mam taki chiński inwerter offgrid, ktory powinien spełnić te wymagania. Moc 5kW, mozna podłaczyć akumulatory 48V, więc 4 akumulatory od auta w szereg albo od jakiegos Melexa. Normalnie ciagnie prad z paneli PV, ale jak zabraknie, to z aku. Jak nie ma też w aku, to z sieci. Idealnie sie nadaje do budowy sieci wydzielonej. U mnie robi za zasilanie awaryjne, jak prad wyłaczą.
    rokbok
    Level 29  
    seku69 wrote:
    A jaki to model ,rozejrzał bym się w necie .

To co pokazałeś na początku robi dokładnie to samo co napisał@tomeki1.
    Cytro12
    Level 26