Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Renault Celtis 456 - pod obciążeniem nie ciągnie

bolou 28 Apr 2021 20:26 861 23
  • #1
    bolou
    Level 3  
    Witam, mam problem - Celtis 456 pod obciążeniem nie ciągnie po wymianie tarczek w sprzęgle hydraulicznym /wymieniłem te mniejsze bo się skleiły/. Dodam, że przed wymianą wszystko było dobrze. W ciągniku jest rewers i półbiegi
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    ftp.kowal
    Level 35  
    Zalożyłeś nowy temat nie zamykając starego. Gdzie nawet nie podziękowałeś za udzielone rady. A teraz powiedz czy kalibrowałeś skrzynie po wymianie. Ślizga się na plusie i minusie czy tylko na jednym? Jakie masz ciśnienie oleju?
  • #3
    bolou
    Level 3  
    Bardzo dziękuję za podpowiedz i przepraszam że nie napisałem ,ale ciągle mnie to stresuje ba o po wymianie tarczek ciągnik dalej nie jeżdzi Teraz na przyśpieszeniu ciągnie na pusto a na zwolnieniu nie i słychać jak by tarczki się ślizgały Ciśnienie nie sprawdzałem ale dodam że niedawno założyłem nową pompę do hydrauliki Z góry dziękuje za podpowiedz i pozdrawiam
  • Helpful post
    #4
    ftp.kowal
    Level 35  
    Sprawdź ciśnienie. Jedno ze sprzęgieł jest cały czas zaciśnięte więc na nim powinno normalnie jechać. Dodatkowo sprawdz elektrozawory czy nie mają opiłków w sobie.
  • #5
    bolou
    Level 3  
    OK dzięki sprawdzę i odpisze
  • #6
    bolou
    Level 3  
    Witam ciśnienia nie mogę w tej chwili sprawdzić , ale sprawdziłem elektrykę i na zwalniaczu jest cały czas prąd i się tarczki ślizgają A na przyśpieszeniu prąd się włącza i wyłącza i działa nie ślizga się
  • #8
    bolou
    Level 3  
    Witam zmierzyłem ciśnienie na czujniku na zimnym ciągniku 17 , a na rozgrzanym spadnie na 7 Dodam że wymieniłem tylko tarczki nic więcej nie robiłem Ciągnik kupiłem nie dawno
  • #10
    bolou
    Level 3  
    Dzięki za wskazówki czeka mnie sporo pracy , jak naprawie to napiszę co to za usterka
  • #11
    ftp.kowal
    Level 35  
    Jeśli nie masz tura to dużej roboty tam nie ma. W sumie dla jednego człowieka coś koło trzech godzin. Ewentualnie sprawdzenie powietrzem czy gdzieś jest większą nieszczelność. Uszczelnienie tłoków i pierścienie na koszach prawie zawsze się wymienia, a w stu procentach sprawdza.
  • #12
    bolou
    Level 3  
    Witam nie odpisywałem bo czekałem na katalog części i myślałem że problem rozwiąże co do złożenia rewersu , przyśpieszenia i zwolnienia ale nie jest pokazane Problem tkwi w tłoku /pierścień duży / ma 6 wypustów i czy on wchodzi na tarczki czy w wolne kanałki Chodzi mnie o te zdjęcia Czy ten pierścień /tłok / dociska tarczki jeśli tak to próbowałem i nie mogę skręcić
  • #14
    bolou
    Level 3  
    Czyli to się reguluje przekładkami u mnie jest 5 przekładek i można wyjąć jeśli nie można skręcić dodam że tyle było

    Dodano po 2 [minuty]:

    sprężyny talerzowe 2 szt
  • #16
    bolou
    Level 3  
    Bardzo będę wdzięczny i dziękuję bardzo za porady Pozdrawiam
  • #18
    bolou
    Level 3  
    Złożyłem i jest żle na zwolnieniu jest dobrze . ale na przy spieszeniu aż silnik zadusi nie wiem gdzie popełniłem błąd Dodam że złożyłem kosz 4 tarczki 3 przekładki i na tarczki pierścień na 6 kłów i zeger
  • #20
    bolou
    Level 3  
    Na pewno żle złożyłem , ale teraz nie wiem jaka jest kolejność pierwsze idą 2 podkładki ,przekładka ,tarcza przekładka ,tacza Mam 5 przekładek 2 grubsze 3 cieńsze i 4 tarcze cierne Problem jest w którym momencie idzie tłok z kłami bo teraz dałem na końcu to są takie objawy jak pisałem ,że na zwolnieniu jest dobrze ana przyśpieszeniu blokuje /silnik przygasa/Jeśli jest możliwa porada przez telefon to podam Chyba że był rozebrał i porada na miejscu Jestem z okolic Strykowa
  • #21
    ftp.kowal
    Level 35  
    Trochę daleko. Rozbierz i przed składaniem zrób zdjęcia. Przekładki nad sprezynami talerzowymi dałeś źle. Tłok z kłami ma wstępnie je docisnąć. Po dostaniu ciśnienia oleju ma rozłączyć duży kosz i załączyć mały. U Ciebie nie ma jak go rozłączyć bo kły nie mają o co się oprzeć.
  • #22
    bolou
    Level 3  
    Dzięki za radę podkładki i tarczki dałem tak jak jest w katalogu , tylko tłok nie wiem jak dać Dałem w wolne otwory nie ciągnął jak na tarczki nie rozłącza