Pytanie jest czysto teoretyczne, wiem że w praktyce lepszy był by wtrysk i mocniejszy silnik.
Czy posiadając UNO 1.0 93r na gaźniku można zrobić swap na 1.2 8v z Punto II, Pandy II.
Silnik 1.2 8v 60km drugiej generacji 188A4000, oczywiście MPI na plastikowym kolektorze.
Rozstaw szpilek metalowego kolektora dolotowego od gaźnika jest chyba taki sam, w głowicy po zdemontowaniu cewek zapłonowych jest otwór i wałek napędowy do aparatu zapłonowego.
Jedynym problemem jest brak w głowicy 1.2 otworu pod mechaniczną pompę paliwa, ale myślałem aby zastosować elektryczną uniwersalna na przewodzie lub kompletny zbiornik z pompa od UNO na mono wtrysku.
Czy posiadając UNO 1.0 93r na gaźniku można zrobić swap na 1.2 8v z Punto II, Pandy II.
Silnik 1.2 8v 60km drugiej generacji 188A4000, oczywiście MPI na plastikowym kolektorze.
Rozstaw szpilek metalowego kolektora dolotowego od gaźnika jest chyba taki sam, w głowicy po zdemontowaniu cewek zapłonowych jest otwór i wałek napędowy do aparatu zapłonowego.
Jedynym problemem jest brak w głowicy 1.2 otworu pod mechaniczną pompę paliwa, ale myślałem aby zastosować elektryczną uniwersalna na przewodzie lub kompletny zbiornik z pompa od UNO na mono wtrysku.