Witam serdecznie. Moja kosiarka to ponad 10 letni sprzęt, jak nie starszy. MTD SP 53, GHW 50/53, silnik Briggs'a.
Do tej pory żadnych problemów. Skończyłem koszenie późną jesienią i już wtedy nie odpaliłem. Wracam teraz do tematu na wiosnę.
Zrobiłem:
Wymieniłem paliwo na nowe.
Sprawdziłem iskrę - jest.
Drożność przewodu paliwa - jest.
Wyczyściłem gaźnik pływakowy - bardzo dużo syfu w postaci jakby popiołu, nalotu itd.
Już miałem składać kosiarkę, ale zobaczyłem, że dźwignia od przepustnicy gaźnika jest luźna. Czy tak ma być? Czy była tam jakaś sprężyna, przerdzewiała, odpadła? Jeśli tak, to nie wiem gdzie powinna być. Nie ma żadnego ucha, zaczepu. Potrzebuje naprowadzenia, bo sam sobie nie poradzę.
1. Dźwignia przepustnicy i wystający dzyndzel.
2. Widać linkę od dźwigni - naciskam kiedy uruchamiam kosiarkę.
3. Model kosiarki razem z elementem ruchomym, strzałka na otwór - czy tam mogła być zaczepiona ta ewentualna sprężynka?
4. Cięgno dźwigni idące do gaźnika.
Do tej pory żadnych problemów. Skończyłem koszenie późną jesienią i już wtedy nie odpaliłem. Wracam teraz do tematu na wiosnę.
Zrobiłem:
Wymieniłem paliwo na nowe.
Sprawdziłem iskrę - jest.
Drożność przewodu paliwa - jest.
Wyczyściłem gaźnik pływakowy - bardzo dużo syfu w postaci jakby popiołu, nalotu itd.
Już miałem składać kosiarkę, ale zobaczyłem, że dźwignia od przepustnicy gaźnika jest luźna. Czy tak ma być? Czy była tam jakaś sprężyna, przerdzewiała, odpadła? Jeśli tak, to nie wiem gdzie powinna być. Nie ma żadnego ucha, zaczepu. Potrzebuje naprowadzenia, bo sam sobie nie poradzę.
1. Dźwignia przepustnicy i wystający dzyndzel.
2. Widać linkę od dźwigni - naciskam kiedy uruchamiam kosiarkę.
3. Model kosiarki razem z elementem ruchomym, strzałka na otwór - czy tam mogła być zaczepiona ta ewentualna sprężynka?
4. Cięgno dźwigni idące do gaźnika.