Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Briggs&Stratton 450 (148 cc) - gaśnie

Kleofas123 05 May 2021 00:34 1332 19
  • #1
    Kleofas123
    Level 4  
    Panowie,

    Gaśnie zaraz po odpaleniu... Wygląda to tak...



    Jest nowy olej, filtr i świeca, wszystko wyczyszczone, a tu takie coś...

    Gaźnik, pompa... ?
  • #2
    User removed account
    Level 1  
  • #3
    Cowboy zagrabie
    Level 31  
    A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
  • #4
    4495redberet
    Level 27  
    To jest gaźnik zintegrowany z bakiem paliwa.
    Musisz odkręcić ten gaźnik od baku i tak.
    Sam gaźnik to tylko kawałek plastiku i tyle.
    Najważniejsza jest ta uszczelka membrana i sitka. Są dwa.
    Jedno jest na smoku który wchodzi do baku i często się zatyka(wychodzi z gaźnikiem) drugie jest na gaźniku też taki mini smok.
    To musisz wyczyścić.
    Jak membrana jest cała,nie rozciągnięta to możesz zostawić.
  • #5
    Kleofas123
    Level 4  
    Panowie, dzięki za odp.
    W miedzyczasie przyszedł sąsiad i wrzucił jakąś gumkę...

    Briggs&Stratton 450 (148 cc) - gaśnie

    A oto efekt...



    Mądry sąsiad czy głupi sąsiad?
    Zostawić tak?
  • #6
    User removed account
    Level 1  
  • #7
    michal_rybka
    Level 32  
    Jak będziesz odkręcać bak z gaźnikiem to odkręć też plastikowy kolektorek ssący od silnika, one często pękają i są podobne objawy, jeśli też pęknięty to można umyć i skleić sylikonem lub kupić nowy (są 2 rodzaje - na kwadrat i koło)

    ale ja bym najpierw nalał benzyny do pełna do baku, popsikał parę razy pompką wstępną (to odpowietrza gaźnik też) i odpalił i pogazował go przytykając palcem wlot powietrza do gaźnika na wysokich obrotach - stary sposób na przetykanie gaźników - wtedy na pełnym gazie jak przytykasz palcem to całe podciśnienie ssie dyszami paliwo i często udaje się tak przetkać gaźnik bez żadnego rozbierania :)
  • #8
    Kleofas123
    Level 4  
    wesolyyyy wrote:
    Kleofas123 wrote:
    Mądry sąsiad czy głupi sąsiad?

    Sprytny, na pewno, ale naprawić trzeba...

    A jeżeli zostawię tą modyfikację sąsiada to jakie będą konsekwencje?
    Większe zużycie paliwa i tyle czy coś jeszcze?
  • #9
    User removed account
    Level 1  
  • #10
    Kleofas123
    Level 4  
    wesolyyyy wrote:
    podejrzewam że nie będzie miała prawie żadnej mocy i zgaśnie po wjechaniu na trawnik.

    A jednak nie gaśnie :)
    Tylko trochę obroty falują... Chyba tak zostawię.
    Zużycie paliwa będzie dużo wyższe?
  • #11
    User removed account
    Level 1  
  • #13
    Kleofas123
    Level 4  
    Nie przypominam sobie, żeby tam kiedykolwiek była jakaś sprężynka, no ale oczywiście mogę się mylić.
    Być może ktoś ją wcześniej gdzieś "zgubił", bo nie tylko ja korzystam z tej kosiarki.

    W instrukcji nie ma w ogóle mowy, że jest jakakolwiek regulacja obrotów.

    No chyba, że ta brakująca sprężynka jakoś automatycznie (bez wiedzy użytkownika) podwyższa obroty w momencie gdy kosiarka napotka większy opór, np. wyższą trawę?

    Czy tak to działa?
  • #16
    Kleofas123
    Level 4  
    OK, to teraz tylko pozostaje namierzyć gdzieś taką sprężynę i zakupić...
    Podejrzewam, że do każdego modelu są inne?
    Mam szukać jakiejś konkretnej w sklepach "stacjonarnych" czy "internetowych"?
  • #17
    User removed account
    Level 1  
  • #18
    4495redberet
    Level 27  
    Idź do sklepu z kosiarkami piłami itp. ja kupuję takie rzeczy w sklepie Husqvarny.
    Są takie komplety sprężynek do silników brigsa.
  • #19
    Kleofas123
    Level 4  
    wesolyyyy wrote:
    Widzisz jak wygląda oryginalna, możesz sobie wyobrazić jak mocno ciągnie więc dobierz coś adekwatnego.

    W momencie gdy przejąłem tą kosiarkę, to sprężyny w ogóle nie było - żadnej, jakiejkolwiek, po prostu zero.
    Więc nie miałem jak dobrać i po prostu kupiłem nową.
    Oczywiście wywalę też tą gumkę.
    Tylko do której "dziury" to podczepić... 1,2 czy 3 ?

    Briggs&Stratton 450 (148 cc) - gaśnie
  • #20
    Arturo 2773
    Level 18  
    Briggs&Stratton 450 (148 cc) - gaśnie Witam ponownie,podsyłam rysunek;spreżynka na rysunku 209,numer catalogowy części-698726 spring governor.
    Podłącz spreżyne w jeden z widocznych otworów i zapal kosiarkę,maksymalne obroty powinny być około 3000-3100obr/min (potrzebny ci będzie obrotomierz)