Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

MF 235 - Wymiana końcówek wtrysków

Teścio 11 May 2021 19:46 651 13
  • #1
    Teścio
    Level 5  
    Dzień dobry. Czy, żeby wymienić końcówki wtrysków w mf 235 muszę mieć jakieś specjalne narzędzia , muszę jechać do pompiarza czy tylko odkręcam stare końcówki i montuje nowe?
  • #2
    PFC
    Level 12  
    Witaj,

    nie musisz mieć specjalnych narzędzi. Wtrysk chwytasz w imadle, odkręcasz końcówkę wtrysku i wymieniasz na nową. Pamiętaj tylko o zachowaniu czystości.

    Pozdrawiam
    M.
  • #4
    PFC
    Level 12  
    Autor pytał się, czy trzeba specjalnych narzędzi do wymiany końcówki. Ustawienie ciśnienia otwarcia to inna sprawa.
  • #6
    PFC
    Level 12  
    To proszę koledze napisać, co powinien mieć, jak to powinien zrobić dobrze, odesłać go do pompiarza w przypadku braku wymaganych narzędzi, a nie odpowiadać na moje posty. Każdy potrafi drugiemu wytknąć, ale pomóc już nie za bardzo. Zamiast sensownego postu od kolegi, mamy dwie uszczypliwości pod moim adresem.

    Wyręczę kolegę.

    Do wymiany końcówek wtryskiwaczy nie potrzeba specjalnych narzędzi. Na końcu procesu należy sprawdzić i ewentualnie skorygować ciśnienie otwarcia wtrysku. Do tego potrzebny jest próbnik jak wspomniał wyżej kolega @ftp.kowal . Pompiarz posiada taki próbnik, więc proszę się do niego udać na regulację wtryskiwaczy po wymianie końcówek.

    Pozdrawiam
  • #7
    Teścio
    Level 5  
    A ma ktoś może serwisówke i mógłby napisać czy mają tam być podkładki pod wtryski bo mi się wydaje , że nie.?
  • #8
    Megawe
    Level 34  
    Po zamontowaniu wtrysków do silnika, przykręcamy na początku tylko rurki wysokiego ciśnienia i odpalamy silnik.
    Obserwujemy czy z otworów do których są przykręcone powroty paliwa nie ma przecieków. Wtryskiwacz musi 1OO % paliwa wtryskiwać do cylindra a nie może być przecieków na powrót.
  • #9
    ftp.kowal
    Level 35  
    PFC wrote:
    To proszę koledze napisać, co powinien mieć, jak to powinien zrobić dobrze, odesłać go do pompiarza w przypadku braku wymaganych narzędzi, a nie odpowiadać na moje posty. Każdy potrafi drugiemu wytknąć, ale pomóc już nie za bardzo. Zamiast sensownego postu od kolegi, mamy dwie uszczypliwości pod moim adresem.

    Wyręczę kolegę.

    Do wymiany końcówek wtryskiwaczy nie potrzeba specjalnych narzędzi. Na końcu procesu należy sprawdzić i ewentualnie skorygować ciśnienie otwarcia wtrysku. Do tego potrzebny jest próbnik jak wspomniał wyżej kolega @ftp.kowal . Pompiarz posiada taki próbnik, więc proszę się do niego udać na regulację wtryskiwaczy po wymianie końcówek.

    Pozdrawiam
    My wiemy co jest potrzebne, autor nie. Kolega napisał, żeby wymienić końcówkę i starczy. Autor pewnie by tak zrobił jak pewnie i wielu innych czytając tego posta. Za chwilę byłby kolejny temat czemu silnik dymi, a końcówki założone nowe. Dodatkowo przed wymianą powinno poluzować śrubę regulacji cisnienia, żeby końcówka osiadła od razu na całej przylgni.
  • #10
    Teścio
    Level 5  
    Megawe wrote:
    Po zamontowaniu wtrysków do silnika, przykręcamy na początku tylko rurki wysokiego ciśnienia i odpalamy silnik.
    Obserwujemy czy z otworów do których są przykręcone powroty paliwa nie ma przecieków. Wtryskiwacz musi 1OO % paliwa wtryskiwać do cylindra a nie może być przecieków na powrót.


    Nie chodziło mi o podkładki na przewodach paliwowach.
  • #12
    Teścio
    Level 5  
    Które sprawiają że wtryskiwacz jest za płytko osadzony i silnik cały czas kopci.
  • #14
    Teścio
    Level 5  
    Które sprawiają że wtryskiwacz jest za płytko osadzony i silnik cały czas kopci.