Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nie mogę zalogować na stronę routera Technicolour CGA2121

Jasiek24312412 11 May 2021 22:32 7644 17
  • #1
    Jasiek24312412
    Level 4  
    Wchodzę na stronę routera i próbuje się zalogować ale po wpisaniu dobrych danych strona się odświeża i tak w kółko.
  • #2
    sosarek

    Level 43  
    192.168.0.1 i wpisujesz
    nazwę użytkownika (Username): homeu hasło (Password): homep?
    Sprawdzane na innej przeglądarce?
  • #3
    Jasiek24312412
    Level 4  
    Tak było sprawdzane nie tylko na różnych przeglądarkach ale i urządzeniach
  • #4
    artbi881
    Level 29  
    Prawdopodobnie podajesz nieprawidłowe dane i Adam2 Cie nie dopuszcza :) admin/admin nie działa? czasami Numer klienta i pesel jako hasło ... :|
  • #5
    Jasiek24312412
    Level 4  
    Sprawdzę i dam znać z tym peselem
  • #6
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    Jasiek24312412 wrote:
    Nie mogę zalogować na stronę routera Technicolour CGA2121

    U jakiego opa masz wykupioną usługę?
    Jeśli to Vectra/MM to nie dają oni detaliście dostępu do GUI modemoroutera, jedyna opcja przez portal abonenta (ale opcji tam jak na lekarstwo).
    Przełącz w tym portalu modemorouter w tryb modemu, podłącz własny router i masz pełną kontrolę.
  • #7
    Jasiek24312412
    Level 4  
    Z numerem klienta i peselem nie działa a jeżeli chodzi o dostęp to dziwne bo cały czas miałem z vectry ale na poprzednim routerze normalnie moglem sie na strone routera zalogować. Pokombinuje z tym modemem dzięki za info że tak sie da

    Dodano po 25 [minuty]:

    Zalogowałem się na stronę Vectry faktycznie ustawień praktycznie nie ma. Nie ma opcji modem jest tylko router i bridge do wyboru
  • #8
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    Jasiek24312412 wrote:
    Nie ma opcji modem jest tylko router i bridge do wyboru

    Brigde to właśnie modem.
  • #9
    Jasiek24312412
    Level 4  
    Aha głupi ja. No to wychodzi na to że tak naprawdę nic się nie da zrobić, jedyna opcja to dać na bridge i inny router. Trochę dziwne że Vectra dając nowy router nie daje możliwości zmieniania jego bardziej zaawansowanych funkcji. Tylko pytanie dlaczego na poprzednim routerze z Arris dało się zalogować normalnie
  • #10
    artbi881
    Level 29  
    Odpowiedz jest prosta: aby uniemożliwić końcowemu użytkownikowi grzebanie w ustawieniach z późniejszym hasłem JA NIC NIE ZMIENIAŁEM I NIE ROBIŁEM NIC, tak jest w 99% przypadków.
  • #11
    -Zuzia
    Level 14  
    Kilka innych kablówek daje dostęp do tego modelu więc mamy raczej do czynienia z nadmierną "troską" Vectry/MM. Ja również myślałam, że nie da się zalogować do tego modemu z Vectry/MM, ale to nieprawda, stary przepis podawany na tym forum, Wykopie i w kilku innych miejscach działa do dziś.
  • #12
    blazejwiecha
    Level 2  
    -Zuzia wrote:
    Kilka innych kablówek daje dostęp do tego modelu więc mamy raczej do czynienia z nadmierną "troską" Vectry/MM. Ja również myślałam, że nie da się zalogować do tego modemu z Vectry/MM, ale to nieprawda, stary przepis podawany na tym forum, Wykopie i w kilku innych miejscach działa do dziś.


    To może podasz stary przepis ?? Sam próbuję się dostać do tego modemroutera :(
  • #13
    User removed account
    Level 1  
  • #14
    -Zuzia
    Level 14  
    Erbit wrote:
    Mam odmienne zdanie. Zapytam tylko retorycznie - czyją własnością jest przedmiotowy router?

    Nie czekając na odpowiedź dodam, że "włamując się" na nie swoje urządzenie można być pociągniętym do odpowiedzialności w zależności od powstałych szkód. Tak, wiem, nikomu jeszcze za to włos z głowy nie spadł (chyba).
    Vectry w ogóle to nie obchodzi, sprawdzone na infolinii, widzą zmiany w konfiguracji modemu i kompletnie im to kolokwialnie mówiąc zwisa i powiewa :) Nawet palcem nie kiwnęli, żeby nadpisać.

    blazejwiecha wrote:
    To może podasz stary przepis ?? Sam próbuję się dostać do tego modemroutera :(
    Nie będę pisała, żeby mi nikt nie zarzucał, że namawiam do czegoś złego. Użyj wyszukiwarki, ten przepis jest tu na forum, wątek ma ładnych kilka lat.
  • #15
    User removed account
    Level 1  
  • #16
    -Zuzia
    Level 14  
    Erbit wrote:
    Ja to wszystko rozumiem. Taki stan rzeczy nazywam "wszystko jest dobrze dopóki jest dobrze". Gorzej jak przestaje być dobrze to wtedy niektórym przestaje powiewać.
    Teoretycznie to nawet masz rację. Ale w praktyce od lat tak jest robione, Vectra nie ściga klientów za to, że ktoś zresetował modem i ustawił sobie np. konfigurację pod Wi-Fi. A w starym wątku to nawet zabierał głos ich pracownik :)
  • #17
    lozelik
    Level 1  
    Też natrafiłem na ten problem i trochę się nazgadywałem :) Odpowiedzią w moim przypadku była pusta nazwa użytkownika i puste hasło (sic!). Po zmianie nazwy użytkownika i hasła logowanie odbywa się z użyciem zmienionego hasła i pustej nazwy użytkownika.
  • #18
    daredave
    Level 1  
    Potwierdzam! W moim przypadku również pusty login i hasło! Brawo. Szukałem tego z 3 miesiące:) Dziękuję jeszcze raz!