Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307 CC - nie odpala, zablokowany przez immobilizer

Szylo 14 May 2021 15:58 630 18
  • #1
    Szylo
    Level 12  
    Witam, z dnia na dzień samochód przestał odpalać, diagnoza zablokowany przez immobilizer, wczytałem wsad eeprom z ecu silnika i BSI, według programów pin z ecu nie pokrywa się z pinem BSI, mam prośbę wielką, wyłączy mi ktoś immo w bsi i ecu ?

    Ecu BOSCH ME7.4.5 eeprom m95320
    BSI 2004 H05-01 eeprom m95128

    Z tego co udało mi się odczytać to:
    ECU PIN: XKH8
    BSI PIN: 5LXK

    Czy to normalne że pin z bsi i ecu się nie pokrywają czy coś żle odczytałem ?

    A i dodam też załącznik ECU immo off troche się pobawiłęm ale nie wiem czy mi się udało, będę wdzięczny z wszelką pomoc, dzięki
  • #2
    kamyczek
    Level 38  
    Zaloguj się do bsi będziesz wiedział czy pin prawidłowy , A jeśli jest ok to trzeba ustawić w ecu taki sam i będzie działać o ile klucze się zgadzają . Możesz zweryfikować po VIN w bsi i na aucie jak się zgadza to masz inne ecu , jak nie to masz inne bsi ... Generalnie wolał bym zrobić na oryginał bo z wyłączonym immo może nie działać klimatyzacja a ponoć w tym roku ma być cieplo ...
  • #4
    Szylo
    Level 12  
    Peugeot 307 CC - nie odpala, zablokowany przez immobilizer Peugeot 307 CC - nie odpala, zablokowany przez immobilizer

    Moge zalogować się do BSI ale nie moge wejść w podzespół BSI SW (np. Sterowanie zamkami drzwi) dziala tylko główna diagnostyka bsi, do ecu silnika moge sie zalogować ale noe moge skasować błędów
  • #5
    Bieda z nędzą
    Level 34  
    Zatem BSI nie wyblankowało się, to dobra wiadomość. Zobacz czy BSI widzi klucze i rozpoznaje je. Zobacz czy BSI stanowi parę z kalkulatorem silnika. Wejdź w kalkulator silnika->stan kalkulatora->problemy napotkane przy przesyłaniu kodu. Błędów w kalkulatorze silnika możesz nie skasować choćby i z tego powodu, że już jest zajęte wszystkie 50 obszarów wpisania kilometrażu.
  • #6
    kamyczek
    Level 38  
    Jak numer zgadza się z budą to masz komputer z innego .
  • #7
    Bieda z nędzą
    Level 34  
    Dlatego zasugerowałem, aby sprawdził, czy BSI widzi kalkulator silnika jako parę. No i czy czasem w kalkulatorze silnika nie ma błędu "oczekiwanie na odpowiedź z BSI"
  • #8
    Szylo
    Level 12  
    Bieda z nędzą wrote:
    Dlatego zasugerowałem, aby sprawdził, czy BSI widzi kalkulator silnika jako parę. No i czy czasem w kalkulatorze silnika nie ma błędu "oczekiwanie na odpowiedź z BSI"


    Czujnik wałka wymieniony, bo myślałem że może przez to nie odpala, ale nie mogę skasować błędów ecu


    Peugeot 307 CC - nie odpala, zablokowany przez immobilizer


    Może ktoś porównać wsad z ecu i bsi ? I stwierdzić że są tam 2 różne kodi pin
  • #9
    Bieda z nędzą
    Level 34  
    Jak są defekty stałe to ich nie skasujesz, natomiast może być tak, że już było 50 kasowań błędów i kalkulator silnika zablokował możliwość usuwania defektów. Trzeba zatem wyczyścić dziennik i mamy kolejne 50 kasowań. Zresztą każdy tester powinien pokazać ile jeszcze zostało obszarów kasowania.
  • #10
    Szylo
    Level 12  
    A da się wyzerować ten licznik poprzez eeprom albo wsad ecu ? Bo mój kabel ma tylko funkcje zerowania statystyk coś w ten deseń, noestety sterownik odmawia wykonania polecenia
  • #11
    kamyczek
    Level 38  
    Jak ma immo off albo jest zablokowany też nie skasuje błędów ...
  • #13
    Jurek220
    Level 29  
    fabi wrote:
    PIN z ECU taki sam jak w BSI


    Dokładnie,potwierdzam.
    Pozdr.
  • #15
    castin
    Level 24  
    melas wrote:
    Kluczyk sprawdzić po pierwsze, po drugie status Kulczyka w parametrach Bsi jaki jest?

    Aż dziwie się, że nikt wcześniej nie zapytał o sam kluczyk. Przy usterce klucza, nie właściwym kluczu - był by komunikat na wyświetlaczu, a o tym autor nic nie pisze.
  • #16
    Szylo
    Level 12  
    tak komunikacja z kluczykiem jest, jedyne co się wyświetla to zarządzanie energią aktywne, dla tego prosiłem o immo off na sterowniku ecu, albo jak ktoś ma czysty wsad eeprom do tego sterownika, tutaj nie moge już nawet skasować błędów
  • #17
    oktawian89
    Level 26  
    Po vin z BSI :

    Nr nadwozia VF33BNFUC84118260
    model 307
    DAM 10425 89 1 0560
    Fabryka (kod) 89
    Początek obowiązywania gwarancji 2005-06-16
    Informacja serwisowa e2*98/14*0243*09
    Karoseria 1440016
    RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
    ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT
    TYP NADWOZIA COUPE KABRIOLET 2DRZW
    WYKOŃCZENIE DYNAMIQUE
    SILNIK WTRYSK TU5JP4
    PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
    PODSTAWA KONCEPCYJNA (D) NRF
    KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA LCDV STWORZONY DLA PIERW WERSJI 16
    ROCZNIK MODEL AM 2005
    RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
    KOLOR NADWOZIA EZR - LAKIER SZAROŚĆ ALUMINIUM
    TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA CLAUDIA "Q1"
    KOLOR OKŁADSZIN "FX"


    PIN BSI JOHNSON CONTROLS : Zobacz czy ten działa - 5LXK

    Zobacz, czy możesz dodać kluczyk po pin do BSI.


    W Ecu są dwie opcje pin : XKH8 lub odwrotność , 7TT7


    Ecu i BSI muszą mieć ten sam pin, więc gdzies się wsad wysypał.

    Zobacz czym możesz się do czego zalogować i wszystko zaprogramuj od nowa.

    W kluczu moze być opcja, ze będzie transponder do wymiany.

    Dodatkowo zobacz w jakim stanie jest akumulator, i przy programowaniu podłącz pod prostownik.