Witam,
Zastanawiam się nad konserwacją nowego Fiata Ducato, którego będę przerabiał na kampera. Ponoć samochód jest ocynkowany, więc czy waszym zdaniem warto poprawiać fabrykę i robić dodatkową konserwację? Samochód raczej nie będzie użytkowany w zimie.
Trochę już na ten temat poczytałem i do profili zamkniętych chciałem dać NOXUDOL 700 wosk antykorozyjny o małej gęstości, pozbawiony rozpuszczalników (bezwonny). Nie wiem natomiast czy co robić z podwoziem? Myślałem nad NOXUDOL 1600, APP200, Sikagard 6060, Sikagard 6440. Co polecacie do samochodu z przebiegiem 400 km?
Zastanawiam się nad konserwacją nowego Fiata Ducato, którego będę przerabiał na kampera. Ponoć samochód jest ocynkowany, więc czy waszym zdaniem warto poprawiać fabrykę i robić dodatkową konserwację? Samochód raczej nie będzie użytkowany w zimie.
Trochę już na ten temat poczytałem i do profili zamkniętych chciałem dać NOXUDOL 700 wosk antykorozyjny o małej gęstości, pozbawiony rozpuszczalników (bezwonny). Nie wiem natomiast czy co robić z podwoziem? Myślałem nad NOXUDOL 1600, APP200, Sikagard 6060, Sikagard 6440. Co polecacie do samochodu z przebiegiem 400 km?