Siema, 1.9 DCI padnięte było turbo, rozleciał się wirnik, zdiagnozowałem, złożyłem zgodnie ze sztuką, po tygodniu zaświeciły się kontrolki od świec żarowych, świece są do wymiany tak czy siak, ale samochód dymi na czarno przy obrotach 2-2500, oprocz tego polowe "kuni" padło na zawał, jako iż nie mam kompa, udałem się do mechanika i wyszły błędy mianowicie:
-spalona świeca
-zwarcie w obwodzie EGR
Egr był czyszczony bo już wcześniej świrował, IC był kiedyś spawany, ale nie słychać przedmuchów, świece wymienię ale nie sądzę zeby było to spowodowane świecami żarowymi, szczelność w układzie dolotowym jest, wymieniony elektrozawór podciśnienia bo byl padnięty, być może wtryski mogą lać najprawdopodobie, nikt ich nie robił jeszcze, do roboty również rozrząd. Dodam jeszcze, że samochód podczas gdy już sie dotarł, dając mu w pizd.... żeby przepalil pozostały olej z dolotu itd przełączył sie w tryb awaryjny, i moc wróciła .
Teraz pytanie, robić test przelewowy wtryskow?/ wymieniać EGR?/ Wymieniac przepływomierz? Podejrzewam że może być również jego wina, chodź błedu z w sterowniku nie ma, aczkolwiek miałem przypadek gdzie był walnięty a w kompie tego nie widział ale to juz w innym aucie/ Czy może wina IC?
Co polecacie na pierwszorzędnie sprawdzić?
-spalona świeca
-zwarcie w obwodzie EGR
Egr był czyszczony bo już wcześniej świrował, IC był kiedyś spawany, ale nie słychać przedmuchów, świece wymienię ale nie sądzę zeby było to spowodowane świecami żarowymi, szczelność w układzie dolotowym jest, wymieniony elektrozawór podciśnienia bo byl padnięty, być może wtryski mogą lać najprawdopodobie, nikt ich nie robił jeszcze, do roboty również rozrząd. Dodam jeszcze, że samochód podczas gdy już sie dotarł, dając mu w pizd.... żeby przepalil pozostały olej z dolotu itd przełączył sie w tryb awaryjny, i moc wróciła .
Teraz pytanie, robić test przelewowy wtryskow?/ wymieniać EGR?/ Wymieniac przepływomierz? Podejrzewam że może być również jego wina, chodź błedu z w sterowniku nie ma, aczkolwiek miałem przypadek gdzie był walnięty a w kompie tego nie widział ale to juz w innym aucie/ Czy może wina IC?
Co polecacie na pierwszorzędnie sprawdzić?