Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Opel Movano 2,5 CDTI 2007 - Uszkodzenie sterownika szyb.

Juwi 18 May 2021 19:03 282 12
    Juwi
    Level 11  
    Witam. Chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się sterownik szyb w tym aucie i jaki to typ. Chodzi mi gdzie go szukać pod maską. Może ma ktoś jego zdjęcie?. Silniczek i przyciski sprawne. Zamknąłem okno z prostownika na razie, przewody silnika tymczasowo przeciąłem i zaizolowałem. :?: :D
    koleś kit
    Level 39  
    Juwi wrote:
    przewody silnika tymczasowo przeciąłem i zaizolowałem. :?: :D

No to niezły z ciebie elektryk.Nie wiem czy tam jest jakiś sterownik.To raczej prosty układ.Może byś tak sprawdził bezpieczniki na początek?|Sprawdzałeś czy dochodzi zasilanie do przycisku?
    Juwi
    Level 11  
    Kolego koleś kit .jestem akurat elektrykiem od wielu lat. Przede wszystkim sprawdziłem bezpieczniki. Potem przyciski etc. Szyba od kierowcy się otwiera i zamyka,a od pasażera tylko otwiera.nie chciałem ryzykować przypadkowego otwarcia,dla tego zrobiłem przerwę w obwodzie.potrafię sobie to potem fachowo polutować😁
  • Helpful post
    pp_pablo
    Level 25  
    Juwi wrote:
    Szyba od kierowcy się otwiera i zamyka,a od pasażera tylko otwiera.

Czy szyba pasażera opuszcza się tylko przełącznikiem od strony kierowcy (podwójnym), czy "swoim" po stronie pasażera też?

Do sprawdzenia przewody w "harmonijce" drzwi->słupek.
  • Helpful post
    koleś kit
    Level 39  
    Albo przełącznik do wymiany.
  • Helpful post
    pp_pablo
    Level 25  
    koleś kit wrote:
    Albo przełącznik do wymiany.

Też tak obstawiam, zwłaszcza ten od strony kierowcy, ale autor napisał, że jest elektrykiem i przełącznik sprawdził.
    Juwi
    Level 11