Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z uruchomieniem gorącego silnika w volvo 460

25 Paź 2005 00:40 1985 6
  • Poziom 1  
    Witam mam samochód volvo 460 1721 ccm MPI B18FP i ostatnio taki problem.
    Rano gdy próbuję uruchomić silnik wszystko jest ok, ale gdy silnik jest ciepły(5 min. lub 1h jazdy) i ponownie go chcę uruchomić to obroty wahają się zaraz po uruchomieniu w granicach 400-800 rpm i po 3 sek. stabilizują. Czasem jest tak, żeby odpalić to trzeba wbić pedał gazu do końca bo inaczej nie zapali! Co dziwne następnego dnia kiedy silnik jest zupełnie zimny włącza się automatyczne ssanie i pali natychmiast.

    Czy ktoś zna ten problem lub miał to samo?
    Z góry dzięki za pomoc!
  • Poziom 11  
    Sprawdź czujnik temperatury.
  • Poziom 10  
    Witam .ja miałem tak ostatnio w VW t4. robiłem rowne rzeczy i nic nie pomagało a wine stanowił imobilizer. na Twoim miejscu poszedłbym tym tropem.pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Ja zastanowiłbym się czy to nie wina zanieczyszczonych przewodów doprowadzających paliwo? Znam taki przypadek z golfa. Wystarczyło że kumplowi mechanik wlał coś tam do zbiornika z paliwem i udrożnił co trzeba było. Metal w wyższej temperaturze rozszerza się więc średnica rurki zwiększa się ale jej otworu zmniejsza - w efekcie przytyka się. Taka była diagnoza i to pomogło. Nie udzielę ci informacji co to za płyn itp. ale w każdym sklepie motoryzacyjnym powinni wiedzieć.
  • Poziom 14  
    Sprawdź, czy nie robi Ci się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Może to wynikać z niesprawności lub zawieszenia zaworka układu napowietrzającego zbiornik (napowietrzanie zwykle odbywa się poprzez zaworek zwrotny spod maski silnika, a nadmiar par benzyny przez zaworek zwrotny w korku wlewu paliwa).
    Ja miałem taką sytuację w moim Chryslerze, objawy były bardzo podobne.
    Podciśnienie zauważysz, jeśli przy odkręcaniu korka wlewu paliwa usłyszysz powietrze wsysane do zbiornika.
  • Poziom 18  
    masz u siebie coś takiego jak zawór powietrza dodatkowego , taka gruszka i wchodzą w nią dwa przewody powietrza , sróbuj ją wymyć benzyną ekstrakcyjną ,a czujnik temp. też sprawdż
  • Specjalista techniki DVD
    Jeżeli silnik masz od renaulta to sprawdź impulsator na kole zamachowym, lub połączenia typu wtyczki do tego impulsatora.