Witam,
Zakupiłem sterownik centralnego zamka BLOKER 50 i mam problem z podłączeniem w samochodzie Ford Focus MK1 2000r.
Wg informacji od sprzedawcy i w internecie auto posiada impuls minusowy. Wg schematu nr 1.
Podłączyłem to w następujący sposób:
Centralka przewód czerwony -> +12 w skrzynce bezpieczników
Centralka przewód czarny -> masa w skrzynce bezpieczników
Centralka przewód brązowy -> do niebieskiego w progu od kierowcy
Centralka przewód brązowy -> do niebiesko-czerwonego w progu od kierowcy
Centralka przewód biały -> przewód czarno-pomarańczowy w progu od kierowcy (zamknięcie)
Centralka przewód biało czarny -> przewód czarno zielonego w progu od kierowcy (otwarcie)
Centralka oba żółte przewody zlutowałem do różowego -> masa w skrzynce bezpieczników
Gdzie zrobiłem błąd? Bardzo proszę o pomoc.

Zakupiłem sterownik centralnego zamka BLOKER 50 i mam problem z podłączeniem w samochodzie Ford Focus MK1 2000r.
Wg informacji od sprzedawcy i w internecie auto posiada impuls minusowy. Wg schematu nr 1.
Podłączyłem to w następujący sposób:
Centralka przewód czerwony -> +12 w skrzynce bezpieczników
Centralka przewód czarny -> masa w skrzynce bezpieczników
Centralka przewód brązowy -> do niebieskiego w progu od kierowcy
Centralka przewód brązowy -> do niebiesko-czerwonego w progu od kierowcy
Centralka przewód biały -> przewód czarno-pomarańczowy w progu od kierowcy (zamknięcie)
Centralka przewód biało czarny -> przewód czarno zielonego w progu od kierowcy (otwarcie)
Centralka oba żółte przewody zlutowałem do różowego -> masa w skrzynce bezpieczników
Gdzie zrobiłem błąd? Bardzo proszę o pomoc.




