Na samym ustawieniu konta synchronizacji i natężeniu paska rozrządu oraz regulacji popychaczy wtrysków spokojnie 2 l się traci.
Chyba źle lekcje odrobiłeś.
Pochwal się
blokiem pomiarowym 4 silnika i kolorem spalin z rury wydechowej?
Polecam ci temat:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3698803.html
Ja mam silnik prawie 370 tys. i stanowczo odszedłem przy ustawianiu od parametrów fabryki i pali 8L -załączenie klimatyzacji i już 10L.
Prawidłowo ustawić to zrobić to co w tym temacie powyżej -metodą prób i błędów -tam opisane dokładnie jak się zachowywał podczas regulacji i jak miało to wpływ na moc i pracę silnika ,spalanie. (180km/h i mam zapas na pedale gazu).
Miasto 8L Bez klimatyzacji. Moc na max nie przekracza 10L.
Dodano po 25 [minuty]:Przy ustawieniu tego silnika na parametry fabryczne 6L z klimatyzacją8L -praca silnika na max 10L.
Jednak tych parametrów już nie zastosowałem przy ustawieniu -silnik ma swoje lata.
Masz tam wszystko opisane.