Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Renault Master - Zgasł i nie odpala

ARTEMIAN 07 Jun 2021 16:57 1416 9
  • #1
    ARTEMIAN
    Level 16  
    Witam.6 lat auto jeździło bez zarzutu a tu zgasł przy skrzyżowaniu i nie chce odpalić Auto 2,5dci 100km z początku 2004 roku.Kreci w sterowniku żadnych błedów ,jPodłaczyłem clipa synchronizacja wałka ok ,obroty w granicach 300 Sprawdzam rozruch ciśnienie paliwa jest ale nie działa korekcja wtryskiwaczy jest cały czas 0.Czy ma ktoś rozpiskę bezpieczników i przekaźników może być problem z elektryką-sprawdziłem bezpieczniki w komorze silnika są ok ale przekaźniki nie wiem które od czego ?
  • #2
    Anonymous
    Level 1  
  • #3
    ARTEMIAN
    Level 16  
    Przy 300 obrotach 357
    Dodam jeszcze że podłączyłem się do podobnego auta tzn. Laguna 2,2dci i na wtrysku odpiętym na zapłonie jest 1,2V wiem że jak odpali pewnie będzie z 50V ,podłączyłem się do wtrysków w masterze brak napięcia na zapłonie tzn. jakieś sszczątkowe 0,06 V.
    Stop na liczniku pali się i nie gaśnie podczas kręcenia czyli sterownik prawdopodobnie blokuje wtryski-pytanie dlaczego jak nie ma błędów ?
    Może sterownik jest uszkodzony ? według clipa wersja 8200311550 numerów boscha nie widać trzeba by wyjąc -na których pinach ten sterownik powinien mieć napięcia ?
    widzę że żadnej pomocy nie można uzyskać -sterownik to 0281011432 wyjęty zostały piny przelutowane bo wyglądały słabo ale to nic nie pomogło jakieś napięcia na brązowej kostce są .Mam pytanie bo nie pamiętam czy kontrolka stop bez odpalania na zapłonie powinna zgasnąć czy dopiero po odpaleniu ?
  • #4
    ARTEMIAN
    Level 16  
    CIĘŻKI TEMAT... jak to świadczy o nas użytkownikach elektrody .Nie wiemy czy czy kontrolka stop bez odpalania na zapłonie powinna zgasnąć czy dopiero po odpaleniu fatalnie .....o inne rzeczy ......szkoda czasu .Prośba o opis bezpieczników nikt nie ma.... zero tematu....
  • #6
    ARTEMIAN
    Level 16  
    Niestety to nie to widziałem to wcześniej -przede wszystkim chodzi o skrzynkę w komorze silnika u mnie tych przekaźników jest mniej chociaż już wszystkie sprawdzałem i wyciągałem listwy żeby obejrzeć czy żaden kabel się nie oberwał .
    W zasadzie przydałby się teraz opis pinów sterownika silnika .
  • #8
    ARTEMIAN
    Level 16  
    Dzięki coś się wreszcie ruszyło w Europie jutro walczę z masterkiem .
    Na brązowej kostce napięcia z przekaźnika są ale czyli M2 i M3 12V ,ale na E3 jakieś 5V czyżby przewód się utlenił bo chyba zasilanie idzie z bezpiecznika niestety nie wiem z jakiego
  • #9
    ARTEMIAN
    Level 16  
    Pytanie o sterownik gdzie realnie ma zasilanie stałe niektórzy piszą że M2 i E3
    Na zachodnim forum z jest to EDC15C13 KL30 czyli stałe pin F1 i M3
    a KL15 pinA1
    Realnie tylko po zapłonie są napięcia na M2 M3 więc podłączenie jest inne
    Jakie podłączenie jest prawidłowe ?
    0 281 011 432 Bosch 8200311553 .8200311550
  • #10
    ARTEMIAN
    Level 16  
    Usterka była mechaniczna pasek rozrządu stracił zęby....