Witam wszystkich
Panowie okazyjnie kupiłem za granica skuter SYM GTS 125 EVO
Sprzezdajacy powiedział że coś z elektryką, nie odpal nie wie itp
Przyjechał do Polski
Podłaczyłem aku, odpaliłem na plaku
Okazała się zapchana dysza wolnych obrotów
Silnik bajka itd aleeee
Po 20 minutach pracy rozładował mi aku
Serwisówka download, miernik i do przodu
Stator dobry, napiecie na cewkach według serwisówki, opór to samo, brak zwarcia do masy na cewkach
idąc dalej dogrzebałem sie do niby - Jednostki sterującej ładowaniem
https://www.pieces-origine-sym.fr/en/pieces-detachees/1271-vue-eclatee.html
To ustrojstwo jest tak jakby za regulatorem napiecia tzn wyjscia z regulatora jest przedłużone na ramie i wchodzą w to "coś"
Zworka zrobiona na pierwszym zdjęciu, wrzuca napiecie na akumulator na poziomie 12,5-13,3V
Jak zastąpić ten Charge Control Unit?
Po co on w ogóle jest?
Panowie okazyjnie kupiłem za granica skuter SYM GTS 125 EVO
Sprzezdajacy powiedział że coś z elektryką, nie odpal nie wie itp
Przyjechał do Polski
Podłaczyłem aku, odpaliłem na plaku

Okazała się zapchana dysza wolnych obrotów

Silnik bajka itd aleeee
Po 20 minutach pracy rozładował mi aku
Serwisówka download, miernik i do przodu
Stator dobry, napiecie na cewkach według serwisówki, opór to samo, brak zwarcia do masy na cewkach
idąc dalej dogrzebałem sie do niby - Jednostki sterującej ładowaniem
https://www.pieces-origine-sym.fr/en/pieces-detachees/1271-vue-eclatee.html
To ustrojstwo jest tak jakby za regulatorem napiecia tzn wyjscia z regulatora jest przedłużone na ramie i wchodzą w to "coś"




Zworka zrobiona na pierwszym zdjęciu, wrzuca napiecie na akumulator na poziomie 12,5-13,3V
Jak zastąpić ten Charge Control Unit?
Po co on w ogóle jest?