Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Button box do Farming Simulator

Little_King 23 Jun 2021 11:59 294 0
  • #1
    Little_King
    Level 7  
    Witam.
    Ja wiem że temat na pewno oklepany milion razy, i pewnie większość osób napisze poszukaj sobie ale do rzeczy. Mam ochotę zbudować button box głównie do gry w Farming Simulator, odkryłem w sobie niedawno duszę rolnika i potrzebuje coś co uatrakcyjni mi rozrywkę. Założenia projektu:
    Na początek chciał bym zbudować box-a składającego się z 18 przycisków oraz 7 diod LED.
    I tu rodzą się moje pytania odnośnie z jaką biblioteką stworzyć do niego kod? Albo w ogóle jak się za niego zabrać?
    Moje pierwotne założenia zakładały wykorzystanie biblioteki Joystick.h i tu problemu nie było jak się bawiłem i sprawdzałem różne warianty dla kilku przycisków i ledów na płytce Leonardo
    Problemy zaczynają się w momencie gdy dokładam do niego expander PCF8574 bo nie mam pojęcia jak adresować jego piny. Po kilku rozmowach tu na forum doszedłem do wniosku że potrzebuje trochę podpowiedź/pomocy.
    Z założenia PCF8574 miał by tylko odpowiadać za diody. 4 świecące światłem ciągłym i 3 migające (odpowiednik kontrolek w samochodzie)
    Albo dziś wpadłem na pomysł wykorzystania klawiatury matrycowej i wykorzystać keypad.h.
    Tylko czy w tej drugiej wersji w razie próby dołożenia w czasie przyszłym joysticka nie będzie to problematyczne?
    Proszę o pomoc