Witam
Panowie niedawno zakupiłem V40 z silnikiem 1.8 115KM z instalacją gazową. Zacząłem go użytkować i zauważyłem pewne problemy. Podczas pracy na LPG jak dodałem mu mocno gazu to potrafił zgasnąć silnik. Na PB nie gasnal nie reagował żwawo na przepustnicę.
Instalacja gazowa sprawdzona u gaziarza, wymienione filtry, świece na nowe.
Samochód pojechał do znajomego który wymienił wężyki od podciśnienia, wyczyścił przepustnicę ponieważ była uchylona i samochód nie wchodził na ssanie, wyczyścił silnik krokowy. Układ dolotowy szczelny. Kompresja na każdym tłoku ok 10atm. Silnik lepiej pracuje ale wydaje mi się że ma zbyt małe obroty. Dalej potrafi go zdławić na gazie. Widać że pracuje na silniku krokowym.
Tak wygląda teraz reakcja gaz na benzynie:
Została wymiana czujnika położenia walka rozrządu bo taki błąd widnieje w sterowniku silnika. Czy uszkodzony czujnik może powodować problemy z silnikiem?
Dziękuję za pomoc i dalsze rady.
Panowie niedawno zakupiłem V40 z silnikiem 1.8 115KM z instalacją gazową. Zacząłem go użytkować i zauważyłem pewne problemy. Podczas pracy na LPG jak dodałem mu mocno gazu to potrafił zgasnąć silnik. Na PB nie gasnal nie reagował żwawo na przepustnicę.
Instalacja gazowa sprawdzona u gaziarza, wymienione filtry, świece na nowe.
Samochód pojechał do znajomego który wymienił wężyki od podciśnienia, wyczyścił przepustnicę ponieważ była uchylona i samochód nie wchodził na ssanie, wyczyścił silnik krokowy. Układ dolotowy szczelny. Kompresja na każdym tłoku ok 10atm. Silnik lepiej pracuje ale wydaje mi się że ma zbyt małe obroty. Dalej potrafi go zdławić na gazie. Widać że pracuje na silniku krokowym.
Tak wygląda teraz reakcja gaz na benzynie:
Została wymiana czujnika położenia walka rozrządu bo taki błąd widnieje w sterowniku silnika. Czy uszkodzony czujnik może powodować problemy z silnikiem?
Dziękuję za pomoc i dalsze rady.